• Jollzan

    De slutade aldrig blöda, missfall?

    För ett tag sen gjorde jag ett litet ingrep i underlivet, tog bort en hudflik. Inget konstigt, blödde inte och hade inte ont. Men fyra dagar efter börja jag helt plötsligt att blöda, massvis!! kläder blev fulla med blod, binda eller tampong var inte att tänka på de tog tre sekunder innan de va fullt med blod. Tänkte att de de måste ju sluta eller iaf lugna ner sig så jag satt i duschen i säkert en timme. Det kändes som jag kissa på mig, de bara rann!! Jag hade inte ont i magen heller.

    Efter att jag börja mått lilla, blivit yr och svimmat så åkte vi till sjukhuset, då sluta de helt plötsligt. Mådde väldigt illa och va så yr att jag inte kunde stå, blodbrist? Blev undersökt men de visade inte så mycket, låg kvar för observation, hade lågt blodvärde och lågt blodtryck,. 

    Va så snurrig på sjukhuset så fick aldrig nått riktigt svar, kändes inte som dom trodde på mig när jag sa att ett helt badlakan va dränkt i blod på några minuter. De har aldrig kommit tillbaka, någon som vet va de kan va? haft något liknande? De va en vecka efter mensen, missfall?

  • Svar på tråden De slutade aldrig blöda, missfall?
  • Evelina021

    Skulle de vart missfall skulle du haft mensvärksliknande smärtor och klumpar i blodet. De där kan vara efter ingreppet. Att såret på nått sätt gått upp och tack vare att du blödde så mycket fick du blodbrist vilket leder till lågt bltr, illanående och yrsel.

Svar på tråden De slutade aldrig blöda, missfall?