• linnn89

hjälp mig med mitt personliga brev...

Hej alla!

Det känn riktigt hopplöst med personligt brev. Kan ni hjälpa mig vill söka ett barnskötare jobb och det känns hopplöst som vanligt... hoppas ni är lite snabba tänker skicka det idag. =)

Personliga brev

Hej

Mitt namn är XXXXXX,jag är 24 år gammal och är utbildad som barnskötare. Jag är intresserad av barnskötare tjänsten och har både utbildning och erfarenhet. Erfarenhet har jag från mitt nuvarande jobb och APU under min utbildningstid i XXXXX.

Jag är intresserad av jobbet därför att jag trivs oerhört mycket med barn och vill gärna jobba i större grupp då jag jobbar med mindre grupp hemma.

Jag har lätt för att knyta an till barn, är lyhörd, är social och tycker om att samarbeta med andra samt är väldigt respektfull och ansvarsfull. Jag är en hjälpsam person och snäll men samtidigt är jag väldigt bra på att sätta gränser på ett bra sätt samt har en bra kommunikationsförmåga. Jag tycker om att lösa problem/konflikter mellan barnen. Jag är väldigt kreativ som tycker om att skapa med barnen och hitta på roliga saker.

Jag jobbar som dagbarnvårdare. Som dagbarnvårdare är jag ansvarig för allting som, aktiviteter, planering, schema, föräldrar samtal och mycket annat som ingår i arbetet.
    Jag är utbildad som barnskötare år 2011-12 slutade jag min utbildning..

Jag talar flytande svenska och XXXX
    .

Ser framemot en intervju där jag kan berätta mer om mig.

Hälsningar

XXXXXXXX

• Svar på tråden hjälp mig med mitt personliga brev...
  • H1ssa

För mig är det lite för "standard". Det känns som taget från en mall du hittat på internet, men jag hjälper dig gärna vidare med texten via PM om du är intresserad

• linnn89
    H1ssa skrev 2014-01-20 18:53:27 följande:
    För mig är det lite för "standard". Det känns som taget från en mall du hittat på internet, men jag hjälper dig gärna vidare med texten via PM om du är intresserad
    hjälp mig gärna =) skcika till mig via pm
  • Tow2Mater