• accepteradyolo

kryckor för bruten tå?!

Var i skolan idag, och så kom en klasskompis och hon hade kryckor, självklart att man frågar varför hon har det. då säger hon att hon har det för att hon inte kan stödja sig på hela foten för att hon har brutit en tå. för mig att det helt fåfängt, nästan som att åka till akuten för att man har brutit en nagel. är det bara jag som tycker det? för det kändes som det, då alla andra tyckte synd om henne.
    hon går ändå på båda fötterna med foten! fattar inte varför. Kan man bara få kryckor sådär? vården idag fokuserar verkligen på fel grejer.
    Ville väl bara spy lite, samt få veta svart på vitt om jag är konstigt som tycker att det är konstigt.

• Svar på tråden kryckor för bruten tå?!
  • Philippa

Du har uppenbarligen aldrig haft en bruten tå, så håll snattran!

• Queenie70

Helt klart har du aldrig haft en bruten tå...

• Zopiklon

Och det skapade du ett konto på familjeliv för att berätta?

• accepteradyolo
    Queenie70 skrev 2014-01-20 20:38:47 följande:
    Helt klart har du aldrig haft en bruten tå...
    Fattar inte varför det är sån hysteri om en bruten TÅ?! what's the big deal... känner bara som att hon är ute efter uppmärksamhet
  • Selfish Geene

Hon sa ju inte ens något innan du frågade, hur menar du att hon är ute efter uppmärksamhet? Jag tror att du överskattar din egen betydelse här, hon skiter förmodligen i hur du känner inför hennes brutna tå

• Erica80

Oj vilken omtänksam människa du är, TS Jag hade svinont i ca 4 månader för en bruten lilltå. Kunde inte ha skor så jag hade foppatofflor i snön. Det var en mysig tid. Varje steg gjorde ont. Det är inte bara tån du får ont i, utan även i benet som går från tån in i själva foten. Sen är det nog jävligt individuellt, vissa har svinont och andra inte. Vem är du att bestämma hur din klasskamrat känner?

• hennmau

De gör skit ont! Jag kunde inte ens få på mig en sko på den foten, tack och lov var de sommar då de hände!

• The Fugly

Har du försökt att gå utan hjälp med en bruten tå? Jag hade visserligen inte kryckor men utan en lånad käpp hade jag fått sitta hemma en vecka. Helt omöjligt att sätta full vikt på foten.

Svar på tråden kryckor för bruten tå?!