• Anonym (hm)

navelpiercing när man är 20+?

är det okey att ha navelpiercing när man över 20 utan att stämplas som omogen? 

många av mina vänner klagar på att det bara är ''fjortisar'' som använder navelpiercingar, men jag har sett coola tatuerade brudar som haft navelpiercing och det har inte sett så fjortiskatigt ut (enligt mitt tycke) 

• Svar på tråden navelpiercing när man är 20+?
  • Topcom

Svart: nej, det är inte ok att ha navelpiercing när man är 20+

• J90

Svar Ja. Det är ok att ha navelpiercing när man är 20+!

• Felizia

Det är aldrig ok. I alla fall inte i min värld. Men vi är ju alla olika. Å andra sidan ogillar jag också tatueringar, lösnaglar, extensions etc.

• Smulan 89

Jag skaffade min navelpiercing när jag gick första året på gymnasiet. Nu är jag 24 år och har fortfarande kvar den. Ska man ta ur den bara för att man är äldre än 20 år menar ni?
    Självklart kan man ha navelpiercing även när man är över 20 år.

• Madre2014

Jag är 20+ och ha navelpiercing? Inget fel med de.

Anonym (hm) skrev 2014-01-20 22:51:16 följande:
    är det okey att ha navelpiercing när man över 20 utan att stämplas som omogen? många av mina vänner klagar på att det bara är ''fjortisar'' som använder navelpiercingar, men jag har sett coola tatuerade brudar som haft navelpiercing och det har inte sett så fjortiskatigt ut (enligt mitt tycke) 

• Anonym (*)

På de flesta piercing studios är det 18 års gräns om man inte har föräldrars tillåtelse, ska man ta ut den efter 2 år då eller?

Jag tycker inte alls att man är omogen bara för att man väljer att ha ett smycke i naveln, jag tycker att det är snyggt!

Har haft en själv sedan jag var 16, är 24 idag och tycker att det är en fin detalj på magen.

• lilmissredhotts

Jag har min, fyller snart 23. Skaffade den helt spontant efter en tatueringssittning när jag var 19. "Äh, adrenalinet pumpar ju redan. Tryck igenom den bara!"

• Anonym (hm)

tack för era svar  

roligt att så många verkar ha navelpiercing, 

tror jag skall göra navelpiercing trotts allt  

Svar på tråden navelpiercing när man är 20+?