Anonym (aj) skrev 2014-01-21 12:52:38 följande:
Men när du skriver låter det mer som att du hade nervsmärta? Jag har mer som att det känns som att rumpan/underlivet är ett stort blåmärke. Jag har varit sjukskriven sen sista november så funderar på om det har att göra med att jag inte harr rört mig så mycket. Har mått sjukt dåligt så har mest suttit eller legat i soffan... Vet att jag har ett ben som är kortare än det andra, kanske spelar det in med. Har även skolios
Okej jag har också skolios, fast väldigt lite. Hm..ja det låter ju inte exakt likadant det gör det inte ..men samtidigt undrar jag..kan ju vara liknande orsaker eftersom du nämner det där med ett kortare ben också. Det där med smärtan..själv har jag lätt att få "nervsmärta" på olika ställen i kroppen av små skador, har antagligen an bakomliggande diagnos, läkarna letar. Problemet kan ju ibland yttra sig på olika sätt på olika personer tänker jag. Men hursomhelst tycker jag absolut du ska börja med att boka tid hos sjukgymnast, är du sned så kan de börja med att rätta till dig. De kan hitta en massa saker man själv inte är medveten om och kan ge dig övningar för att förbättra kanske svaga muskler eller likande.