• Anonym (orolig)

    Det blödde från snoppen vid utlösning

    I går när jag och min sambo hade sex så när det gick för honom så sa han att det lixom högg till på högra sidan av snoppen och gjorde ont. När jag gick på toa direkt efter såg jag att sperman va lite rosa och trodde det va min mens som va på G, men när han gick på toa så sa han att det va han som blödde. Det kom rent blod från snoppen dvs innifrån.

    Vi har inga sjukdomar och har levt i hop i flera år.

    Det gjorde inte ont när han kissade i dag, men han sa att det kändes lite efteråt.

    Min första tanke va att det kan varit ett blodkärl som brast, men man blir ju orolig.

    Någon som vet??

  • Svar på tråden Det blödde från snoppen vid utlösning
  • Anonym (orolig)

    nej det blödde innifrån och inte utifrån

  • Anonym

    Ajdå.... Kanske bäst att kolla upp det....

    Jag hade så en gång... Då hade jag clamydia....

    men då gjorde d ju ont när jag kissade oxå då....:-S

  • Anonym

    Googlade lite

    Blod i sädesvätskan
    Att ha blod i sädesvätskan någon enstaka gång är ganska vanligt. Det kan bero på små bristningar i blodkärlen. Bristningar kan du få på grund av att den sexuella aktiviteten kan vara ansträngande. Har du däremot blod i sperman ofta kan det bero på en infektion i urinröret eller i testiklarna. Då bör du kontakta läkare.

  • Karamell222

    Det hände mig och ett ex en gång. Vi var unga och åkte till akuten mitt i natten. Blev livrädda! Men det var ingen fara, helt normalt och kunde hända ibland. Tror inte ni behöver oroa er alls! Ring sjukvårdsupplysningen om ni fortfarande är osäkra.

  • Buttelina

    Det är ingen fara. man kan få blod i spermierna bara man e förkyld. vi blev oxå livrädda när det hände oss.

  • Anonym (orolig)

    klamydia finns det ingen risk för... visserligen hade vi det båda två precis nör vi träffades och blev behandlade, men det är flera år sen=)

  • Fordfairline55

    Hej jag har haft samma problem i många år ...gjort många syskoskopier men inga fel hittas...många gånger efter erektion kissar jag mycket blod

Svar på tråden Det blödde från snoppen vid utlösning