• Anonym (resa)

Våtservetter för underlivet? Hjälp! :)

Hej alla!
    Ska ut och resa och kommer ha min mens de första dagarna. Vi ska till ett rätt smutsigt land och kommer inte kunna duscha när vi vill.
    Vet att man inte ska använda våtservetter så mycket men jag tror jag måste. 
    Nån som har nått tips på några som är skonsamma?
    Eller ska jag bara köpa såna man har till bebisar? Kan nada om våtservetter, inga kids..

• Svar på tråden Våtservetter för underlivet? Hjälp! :)
  • Nyfiken gul

Savett Intim heter dom vanliga våtservietter för det ändamålet, paketerade styckevis och köps i en kartong på alla välsorterade stormarknader (brukar finnas vid bindorna) och på apotek.
    Har inte testat dom så jag vet inte hur dom är att använda i underlivet.

Ska du köpa för babys så rekommenderar jag parfymfria, tex Natusans eller Änglamarks.  Fördelen med dom är ju att dom kan användas över hela kroppen även när mens är slut,,bra att torka händer med efter toabesök om hygien och vatten brister om det är smutsigt dit du ska.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Missbruka)

Jag "missbrukar" våtservetter! Använder alltid det och tvättar underliv varje dag med dessa. Barnvåtservetter då :) och fungerar perfekt vid resa!

• Anonym (resa)

Tack för svar!
    Korkad fråga, räknas dom som vätskor på flyget? Skäms *puckad tjej*

• Nyfiken gul
    Anonym (resa) skrev 2014-01-21 22:45:30 följande:
    Tack för svar!
    Korkad fråga, räknas dom som vätskor på flyget? Skäms *puckad tjej*
    funkar fint att flyga med i handbagaget.  Tänk på alla oss som byter blöjor på flyget...  
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Våtservetter för underlivet? Hjälp! :)