Protector
Någon som har barn som gjort illa sig (olycksfallförsäkring) under skoltid som har ersättning för sveda & värk...är dom svår att sammarbeta med ?
Någon som har barn som gjort illa sig (olycksfallförsäkring) under skoltid som har ersättning för sveda & värk...är dom svår att sammarbeta med ?
Protector har inte funnits så länge i Sverige och i början hade de bara bilförsäkringar så det är nog inte så många som har erfarenhet av dem.
Jag har aldrig haft problem med dem, men jag arbetar bara med motorskador. Det är ett expansivt företag som nyrekryterar hela tiden och jag tror att de är noggranna med vilka de anställer, de vill ha erfarna skadereglerare med hög kunskap.
Detta besvarar förstås inte din fråga, men jag ville bara upplysa om att de är ganska nya här i Sverige. Tror de etablerades 2010 eller 2011.
/Motorskadereglerare
tack för ditt svart
vad kan man få för ersättning sveda & värk?
Jag handlägger bara motorskador så jag kan tyvärr inte besvara din fråga. Den enda ersättning jag betalat ut för sveda och värk är sådan som uppkommit vid bilolyckor, jag vet inte hur det är vid olycksfall. Det gäller att läsa villkoren noga.
hittar inga villkor
Hej
Rekomenderar inte att anlita detta företag då jag har erfarenhet av dem. Skadade min axel på en av keolis bussar i Stockholm. Bussen tvärnitade och alla flög fram i bussen. Protector försäkring har alltså Keolis som kunder. Har nu gått 2 månader och inte fått ett öre för min skada. Har begärt skadestånd för sveda och värk och de verkar inte bry sig ett skit om en stackars resenär i Stockholm.
De skickar ut papper som ska fyllas i som inte har med skadeanspråket att göra.
Verkar som de vill trötta ut en. Har fått ringa både Keolis och Protectorfösäkring och de hänvisar bara till varandra.
Alltså varning för detta försäkringsbolag.