Rädd
Jag har problem med min man , som jag bor med honom i åtta år . Han är äldre än mig 12 år , men det är inte ett problemmen problemet är att det alltid är vass och alla hans sinne .. när jag gifte sig med honom och kom till Sverige visste jag inte att jag inte pratar svenska att umgås med människor som jag inte hade någon att förneka det normala . Provocerat mig på olika sätt .. Efter det var jag gravid , graviditet som jag gick igenom en hel del frustration med honom .. När jag födde sitt första barn och förblev ett problem alltid var nervös hela hans sinne aldrig satte sig ner för att prata med mig som en vuxen som en människa eller ett gift par ! Jag ville lämna honom al jag tyckte synd om barnet , eftersom det kommer att vara skild från mig .. Efter det , ingen annan planned'm gravid igen , och sakta reda på att han var i krunofugden , inte vill föra en trav och hans smanije på den tiden betalade hyran för att jag hittade bara ut senare Socijala betalade för första gången , men han sin vilja igenom och andra gången , och återigen gick att begära att hjälpa honom , men han vägrade efter att han gick hos sin far för att ta pengarna och betala hyran och för far ljög om att han fick den tillbaka Skat .. när barnen är kallade att spela eller vill ha något som han börjar skrika åt dem att skrika att säga vad som är vad du vill ... Han bryr sig inte om barnen måste äta, när jag köper barnen en banan latte eller något som barn älskar han får upp under natten och åt det, och efter barnen när de ber mig att ta för att ge dem att det inte längre finns. när jag har inga pengar att köpa honom som gjorde honom smörgåsar eller att köpa cigarrer han börjar skrika på mig att säga att jag är en hora, där pengarna används! Jag är mycket arg att jag tillät mig själv sådana saker och inte ens jag vet inte vad jag ska göra, Han är inte en bra pappa, oroa sig inte för barnen han vet bara att skrika för dom . Jag bryr mig om mina barn Jag är inte säker på att jag kan lämna dem ensamma med honom eftersom han inte verkar normal, märker det faktum att han är hela tiden en hand i hans byxor och runkar.pratar med sig själv och äta sin snor: ( om någon vet ett bra förslag, säger till mig snälla: ( :( :(