• Anonym (Maman)

Jag älskar min ex

Jag älskar pappan till mitt barn.
    Men han är jobbig och leva med, han är bestämd och ser ner på mig :(

Jag hade alltid dröm om honom ville ha barn med honom och trodde att livet med honom blir paradis...Jag älskar och älska med honom..............

• Svar på tråden Jag älskar min ex
  • Anonym (Hopeless)

Kunde ha vart jag som skrev det där.

• Anonym (Maman)
    Anonym (Hopeless) skrev 2014-01-22 23:32:46 följande:
    Kunde ha vart jag som skrev det dä
    Skönt att det finns nån annan i samma sitts.

Hur hanterar du det?
  • Anonym (Hopeless)

Inte särskilt bra..

Vi är bra vänner. Jag jobbar oregelbundna tider, kväll, natt, helg. Åh han tar dottern varje gång jag jobbar. Han äter ofta middag hos oss. Han har träffat någon ny.. Men vi har fortfarande sex.

Inför honom låtsas jag som om allt är bra. Men när jag är ensam så gråter jag. Blir förbannad när hans telefon plingar för jag tänker alltid att det är hon. Vet inte vad jag ska göra..

• Anonym (Maman)
    suss38 skrev 2014-01-22 23:37:38 följande:
    Känner igen mig..
    Berätta !!
  • Anonym (Maman)
    Anonym (Hopeless) skrev 2014-01-22 23:41:10 följande:
    Inte särskilt bra..
    Vi är bra vänner. Jag jobbar oregelbundna tider, kväll, natt, helg. Åh han tar dottern varje gång jag jobbar. Han äter ofta middag hos oss. Han har träffat någon ny.. Men vi har fortfarande sex.
    Inför honom låtsas jag som om allt är bra. Men när jag är ensam så gråter jag. Blir förbannad när hans telefon plingar för jag tänker alltid att det är hon. Vet inte vad jag ska göra..
    Vill du inte träffa nån annan? Vet hans tjej att ni Har KK ?Vad tycker han om dig?
  • Anonym (Hopeless)

Någon gång kanske.. Men inte nu, inte på länge.

Hon vet inte om att vi har sex. Dom har precis träffats. Han är osäker, men hon gråter varje gång han försöker dra sig ur. Ibland känns det som om jag har en affär med min egen man.

Vi är fortfarande gifta, har inte skickat in papperna än.

Han säger att han älskar mig. Men vi är väldigt överens om att vi inte kan leva tillsammans.

• Anonym (Maman)

Min ex har ingen annan tjej ! Jag tror inte att jag skulle vilja ha sex med honom om han har nån tjej som väntar på honom :((

Det är taskig om han skulle ha sex med mig och samtidigt ha nån annan då skulle jag ALDRIG älska honom mer. kanske då problemet är löst..

En annan kille är väldig intresserad av mig som verkar vara super gullig men jag har fortfarande tankarna med min ex så är det väldig jobbig ,mer jobbig :(((

• Anonym (Maman)
    Anonym (Hopeless) skrev 2014-01-22 23:49:11 följande:
    Någon gång kanske.. Men inte nu, inte på länge.
    Hon vet inte om att vi har sex. Dom har precis träffats. Han är osäker, men hon gråter varje gång han försöker dra sig ur. Ibland känns det som om jag har en affär med min egen man.
    Vi är fortfarande gifta, har inte skickat in papperna än.
    Han säger att han älskar mig. Men vi är väldigt överens om att vi inte kan leva tillsammans.
    Kan ni inte leva separata och har distans förhållande?
  • Anonym (Maman)

Jag gråter väldigt ofta, det är den enda som har älskat så mycket i hela mitt liv och ha en mirakel barn med honom.

Jag vill att allting blir som mina drömmar och vår mirakel blir lycklig. Hon är så lik honom så jag sitter bredvid henne och gråter varige gång hon sover..... 

Svar på tråden Jag älskar min ex