sassaa skrev 2014-01-23 00:33:29 följande:
Jag pluggar nu till beteendevetare med pedagogik som huvudämne. Jag tar fristående kurser på distans.
Du har absolut en BRA grund att stå på som beteendevetare med den erfarenheten. Jag vet ju inte vad du vill rikta dig in mot med du kan ju bli chef i handikappomsorgen osvosvosv. Din erfarenhet är en bra grund för det + en beteendevetenskaplig utbildning.
Får jag fråga, hur kunde du få jobbet som verksamhetsansvarig för fritids om du inte har full lärarexamen än? Jag frågar då sådant intresserar mig mycket, sånt hade varit så kul!!
Visst, klart du kan plugga o jobba samtidigt. Jag pluggar på heltid men det känns ibland som att allt är för lätt... Så jag ska plugga på 150 % istället - jag har inget jobb.
Åh vad roligt! Ah, fristående kurser.. Har jag aldrig tänkt på! Ska jag fnula på.. Men hur gör du då? Och hur håller du koll på vilka kurser som krävs för en fullgod examen? Intressant att veta tänker jag..