• Anonym (TS)

Vill alla kvinnor bara ligga med muskulösa gymkillar?

Det känns som att de flesta kvinnor föredrar muskulösa män som lyfter skrot på gymmet?

Har inte vi andra någon chans alls eller? Bara att kolla i helkroppstråden, där är det bara muskelknuttar som går hem hos tjejer.

• Svar på tråden Vill alla kvinnor bara ligga med muskulösa gymkillar?
  • Pandamamma79

Ja, självklart vill alla kvinnor det!...

Frågan är väl om det är någon som vill med muskelknuttar på gym?

Jag säger blähh!!

• mindaa

Tyvärr har du fått något om bakfoten. En snygg kropp kanske är skönt att titta på men ifall du som kille får ligga eller inte beror enbart på ditt ansikte. När du är på uteställen så är det inte precis så att du går omkring i bar överkropp..

• badkrukan

EJ gymkillar, men gärna vältränad fotbollskille, eller innebandykille, cyklist ellerklättrare. vill gärna ha hjärna me´.

• MrFlex

Vad tror du själv? Är det bara tjejer med stora bröst som går hem hos killar?
    De flesta kvinnor gillar väl manliga attribut precis som killar gillar kvinnliga, det ligger i vår natur? Sedan finns det givetvis oändliga variationer av tycke och smak som är helt individuella.

För att försöka svara på din fråga så kan jag tillägga att jag märker en stor skillnad på hur tjejer flörtar med mig i takt med att mina muskler har växt. Det betyder dock inte att ALLA tjejer gillar muskler.

//Biffen

• Mandel

Finns ju kanske ett litet mellanting mellan övertränad gymknutte och småfet soffpotatis

Det viktiga är väl kombination och hur det faller i smaken hos just varje enskild betraktare.
    En del gillar ljushåriga andra mörkhåriga osv.
    Sedan spelar ju insidan så klart en stor roll.

Fast ska man bara ligga så bryr jag mig inte om hjärnverksamheten hos killen utan då blir det så klart en snygg och tränad

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • sch32

Eh, nu tog du dom mest osexiga typerna som exempel enligt mig.

Sexigare med lätt smutsiga rockers som kan hantera guran väl, dessa kan alltid knulla. Sportmän med klubba och nördar fungerar också, nej men släpp ångesten nu om du är en utav dessa tre typer jag nämnde ovan.

• Anonym (fia)

Absolut inte.
    Har faktiskt aldrig legat med någon sådan typ. Eller jo, EN. Men han hade faktiskt en snäll personlighet också. Och en hjärna. Dock kunde han inte öht knulla, så det hände bara en endaste gång.

Jag vill gärna ligga med en kille som är för mig attraktiv, men det sitter inte i musklerna. De flesta jag legat med har varit smala/slanka/taniga.

• Anonym (r)

Nej absolut inte. Hjärna och omtänksamhet går före för mig.

• Emma222

Nej dessa killar har oftast för stort ego så dom blir osexiga pga det . Dom kan ha en vältränad kropp med massa muskler men oftast så tror dom själva att dom är manligast och snyggast i världen och då blir dom helt plötsligt osexigast i världen. Min pojkvän älskar datorer, tv spel och att röka cannabis. Inga större muskler direkt utan ganska smal. Men han är en gud i sängen och jag tänder på honom över allt annat =p

Svar på tråden Vill alla kvinnor bara ligga med muskulösa gymkillar?