Min sambo misstror och anklagar mig
Hej,
Jag har tidigare skrivit här i forumet ang min sambo som misstror mig och anklagar mig för att vara otrogen.
I flera månader har han trott att jag gått bakom hans rygg med nära vänner osv, lång historia detta men för att göra den kort; han har blivit 100% sårad och bedragen i alla sina förhålladne, och nu är han livrädd att jag också ska vara det.
Men ahn fattar inte att jag älskar han över allt annat, finns ingen annan för mig. Detta dödar mig och nu börjar mitt tålamod ta slut.. Inte nog med dessa anklagerser, så har han problem med att gå till jobb vissa mornar när han är trött: skyller då på huvudvärk, magproblem osv. och jag är totalt tvärtom! Jag går till jobb halv död för att pengar måste tjänas... Jag ÄLSKAR denna kille över allt annat men jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Vill bara att han ändrar sig.. Vad hade ni gjort?
Se tid. inlägg :
Jag har en ganska trasig bakgrund med missbruk, in och ut från olika behandlingshem osv. Idag har jag kommit bort från detta, har skaffat körkort, boende och ett fast jobb. Tyvärr har en dåliga beteende kvar och jag vid några tillfällen ljugit för min sambo om små saker. Dessutom hade vi för ca 1 år sen ett kort uppehåll på 1 vecka och då han talade om för mig att han tappat känslor osv, jag blev helt knäckt och jag behövde bekräftelse och närhet. Tyvärr blev det att sökte detta med en annan kille, men inget mer än puss och kram. Till en början undanhöll jag detta för honom när vi blev tillsamman ingen men för ca 2 veckor sen berätta jag det för jag orkade inte mer... Nu har han fått för sig att jag är otrogen mot honom och han vägrar att ge sig innan jag erkänt. Det värsta är,att jag har verkligen inte varit det och jag vet inte vad jag ska ta mig till :((
Dessutom har han upprepade tillfällen trott att jag träffat hanvän bakom rygger, installerat något säkerhets program på min mobil som tydligen ska dölja vissa sms på mob.. Fattar ingenting!!
Blir så himla ledsen... ;(( Vad ska jag göra?