• Anonym (Tjej1)

Jobbar med telesex och webcamsex. Fråga på :)

Som rubriken lyder. Fråga på vad ni vill :)

• Svar på tråden Jobbar med telesex och webcamsex. Fråga på :)
  • Anonym (Höhö)

Blir du själv upphetsad?

Eller är det mest komiskt att höra alla? ;)

• Anonym (Tjej1)
    Anonym (Höhö) skrev 2014-01-24 15:23:23 följande:
    Blir du själv upphetsad? Eller är det mest komiskt att höra alla? ;)

Nej jag blir inte upphetsad. Tycker dock att det är kul att jobba med det.
  • Fjärilslarv

hur döljer du ditt ansikte när du har webcamsex? för jag antar att du är anonym så att det inte sparas av användaren och kan läggas ut på nätet och du då blir igenkänd?

• lostinspace

Hur mycket drar du in på en månad?
    Vad är det för folk som köper dina tjänster?

• Anonym (,.,.)

Hur mycket tjänar du en bra månad respektive en dålig månad?

• Anonym (Tjej1)
    Fjärilslarv skrev 2014-01-24 16:55:48 följande:
    hur döljer du ditt ansikte när du har webcamsex? för jag antar att du är anonym så att det inte sparas av användaren och kan läggas ut på nätet och du då blir igenkänd?

Jag har mask på mig :) Dock så jobbar jag från en amerikansk sida (jobbar alltså inte självständigt via Skype/msn) utan jobbar hos ett företag. Detta företag är det största i världen på webcammodeller. Jag får lön av dem som redan är skattad i Sverige. Dock så kan man blocka olika länder. Så jag har blockat Sverige så ingen från Sverige kan se mitt ansikte.
  • Anonym (Tjej1)
    lostinspace skrev 2014-01-24 18:34:19 följande:
    Hur mycket drar du in på en månad? Vad är det för folk som köper dina tjänster?

Jag drar in ca 3-4000 på telesex och ca 20-30 000 kr på webcam. Detta är efter skatt. Ett väldigt bra extra knäck då jag pluggar på universitet.
  • Anonym (Tjej1)
    Anonym (,.,.) skrev 2014-01-24 21:35:03 följande:
    Hur mycket tjänar du en bra månad respektive en dålig månad?

Jag tjänar ungefär lika varje månad. Men den sämsta månaden tjänade jag typ totalt 15000 kr på både webcam och telesex. Och den bästa månaden så fick jag in exakt 54 000 kr från både jobben. Mest var det från webcam jobbet.
  • Anonym (,.,.)

Är du rädd för att bli igenkänd av en kund? Skulle du rekommendera jobbet till andra? Har du något annat jobb vid sidan om?

• puss

vad har du för klocka? har du en Rolexa?

*puss puss puss puss*
  • Anonym (Tjej1)
    Anonym (,.,.) skrev 2014-01-26 12:19:28 följande:
    Är du rädd för att bli igenkänd av en kund? Skulle du rekommendera jobbet till andra? Har du något annat jobb vid sidan om?

Jag har svarat på dessa frågor ovanför. Så läs gärna innan du frågar. Men jag har mask när jag jobbar som webcammodell. Plus att jag blockat alla från Sverige. Så har bara kunder från andra länder. Ingen där skulle känna igen mig. Om man öppen och gillar att visa sin kropp/prata sex så rekommenderar jag det. Jag pluggar till civilingenjör på KTH.
  • Anonym (Tjej1)
    puss skrev 2014-01-26 12:20:58 följande:
    vad har du för klocka? har du en Rolexa?
    *puss puss puss puss*

Rolexa? Menar du rolex eller? Nej har ingen.
  • Helnil91

Hur gammal är du? Jobbar du med både telesex och webcam från samma sida? Förstår inte riktigt. Så berätta gärna mer. Vilka sidor jobbar du ifrån? Är det kul?

• Anonym (Tjej1)
    Helnil91 skrev 2014-01-26 17:34:33 följande:
    Hur gammal är du? Jobbar du med både telesex och webcam från samma sida? Förstår inte riktigt. Så berätta gärna mer. Vilka sidor jobbar du ifrån? Är det kul?

Jag är 22 år. Blir 23 i mars. :) Nej jag jobbar inte från samma sida. Alltså telesex jobbar jag från ett svensk företag. Om du söker på telesexvärdinna så får du fram flera företag som sysslar med sånt. Du tjänar pengar på varje talad minut. Jag får 4 kr för varje talad minut. Och mina samtal brukar vara ca 15 min i snitt. Det är ju mest män som ringer från hela Sverige. Man måste ha en fast telefon. Och sedan när männen ringer till sidan och bestämmer tjej så kopplar dom samtalet till mig. Både jag och killen är anonym. Man kan även ha flera karaktärer på sidan så får man flera samtal. Som webcam modell jobbar jag på det största webcam modell sidan som finns. Den är amerikansk. Tjänar också per min. Ja det är jäkligt kul. Plus att det är ett lätt sätt att tjäna pengar.
  • Anonym (,.,.)
    Anonym (Tjej1) skrev 2014-01-26 17:31:21 följande:

Jag har svarat på dessa frågor ovanför. Så läs gärna innan du frågar. Men jag har mask när jag jobbar som webcammodell. Plus att jag blockat alla från Sverige. Så har bara kunder från andra länder. Ingen där skulle känna igen mig. Om man öppen och gillar att visa sin kropp/prata sex så rekommenderar jag det. Jag pluggar till civilingenjör på KTH.
    Även fast du döljer ditt ansikte och blockerar folk från Sverige kan du väl fortfarande vara rädd för att någon ska känna igen dig? Via ett socialt media eller på nätet t.ex. 

Har du många stammisar eller är det alltid nytt folk? Kan de som anställer dig "granska" det du gör, om de t.ex. inte är nöjda med något eller är samtalen privata och bara mellan dig och kunden? Hade du någon intervju innan eller liknande? Var det krav på att ha en snygg kropp? Tror du att du kommer ångra dig i framtiden? Tror du att någon i din omgivning skulle tro att du var en "sådan person som säljer camsex"?
  • Anonym (K)

Hur ser du på dem som köper en show av dig?

Ser du ner på dem, tycker du att dem är svin? Eller tycker du att det är en naturlig grej och du genuint vill hjälpa dem med sitt sex? Eller vad tycker du om dem?

• Anonym (A)

Intressant,!
    Går igång lite på tanken om tjejen skulle börja med det här,

Är lite nyfiken på svaret på dom 2 senaste frågorna.

Var in på chaturbate och tittade, där gjorde dom ganska mycket utan att att gå private,
    så min fråga är, hur mycket krävs det för att lock kunder för att betala?

• Anonym (Undra...)

Undra om de kan va LJ där du gör webcam? Har själv reggat mig där, men de blev aldrig av att jag började. De va så kompl. med allt innan start... va väl därför kanske.
    Har även kört telesex, hade lite högre minutlön men tyckte ändå inte de gav så mycket efter skatt. Med tanke på hur  mycket tid man fick lägga ner.
    Men webcam va ju en enorm skillnad. Kanske ska ta tag i de då Flört

Svar på tråden Jobbar med telesex och webcamsex. Fråga på :)