Jobbar med telesex och webcamsex. Fråga på :)
Som rubriken lyder. Fråga på vad ni vill :)
Som rubriken lyder. Fråga på vad ni vill :)
Blir du själv upphetsad?
Eller är det mest komiskt att höra alla? ;)
hur döljer du ditt ansikte när du har webcamsex? för jag antar att du är anonym så att det inte sparas av användaren och kan läggas ut på nätet och du då blir igenkänd?
Hur mycket drar du in på en månad?
Vad är det för folk som köper dina tjänster?
Hur mycket tjänar du en bra månad respektive en dålig månad?
Är du rädd för att bli igenkänd av en kund? Skulle du rekommendera jobbet till andra? Har du något annat jobb vid sidan om?
vad har du för klocka? har du en Rolexa?
Hur gammal är du? Jobbar du med både telesex och webcam från samma sida? Förstår inte riktigt. Så berätta gärna mer. Vilka sidor jobbar du ifrån? Är det kul?
Hur ser du på dem som köper en show av dig?
Ser du ner på dem, tycker du att dem är svin? Eller tycker du att det är en naturlig grej och du genuint vill hjälpa dem med sitt sex? Eller vad tycker du om dem?
Intressant,!
Går igång lite på tanken om tjejen skulle börja med det här,
Är lite nyfiken på svaret på dom 2 senaste frågorna.
Var in på chaturbate och tittade, där gjorde dom ganska mycket utan att att gå private,
så min fråga är, hur mycket krävs det för att lock kunder för att betala?
Undra om de kan va LJ där du gör webcam? Har själv reggat mig där, men de blev aldrig av att jag började. De va så kompl. med allt innan start... va väl därför kanske.
Har även kört telesex, hade lite högre minutlön men tyckte ändå inte de gav så mycket efter skatt. Med tanke på hur mycket tid man fick lägga ner.
Men webcam va ju en enorm skillnad. Kanske ska ta tag i de då