• SweetBabe26

Hur verkar 10mg sobril?

Hej. Jag har haft ångestattacker så fick sobril av min läkare. Ni som har testat sobril hur känner man sej när den börjat verka? En sa till mej att den blir hög. Någon som vet vore tacksam för svar

• Svar på tråden Hur verkar 10mg sobril?
  • Fjärilslarv

Det är ju olika på olika människor =). Går sobril under Benzo? i så fall så kan du bli "hög" ja och kanske somna. Benso är vad jag vet (kan ha fel) beroendeframkallande och ska därför användas med försiktighet, och de används också som våldtäksdroger numera.

• SweetBabe26
    Fjärilslarv skrev 2014-01-25 14:36:53 följande:
    Det är ju olika på olika människor =). Går sobril under Benzo? i så fall så kan du bli "hög" ja och kanske somna. Benso är vad jag vet (kan ha fel) beroendeframkallande och ska därför användas med försiktighet, och de används också som våldtäksdroger numera.

Ok. Jag fick 10mg av min läkare tog en för snart två timmar sedan det ända jag känner är att jag är väldigt lugn å avslappnad annars som vanligt. Hur länge kan den sitta i kroppen då?
  • Fjärilslarv
    SweetBabe26 skrev 2014-01-25 14:54:37 följande:

Ok. Jag fick 10mg av min läkare tog en för snart två timmar sedan det ända jag känner är att jag är väldigt lugn å avslappnad annars som vanligt. Hur länge kan den sitta i kroppen då?
    las på fass så får du svar.
    www.fass.se
  • Petrol

Sobril är en ganska svag benso, och 10mg en ganska låg dos, men lite trött och lugnare ska du allt kunna känna dig iallafall om du inte har någon vana av liknande preparat.

Ett tips  är att inte ta mer än du verkligen behöver, egentligen bara ta topparna av det värsta, att vänja sig vid att använda benso är i längden en riktigt dålig ide. Men det är helt outstanding när man verkligen behöver det:)

• Petrol

Att känna sig hög är ju förövrigt en ganska diffus beskrivning, jag menar, den som tar heroin känner sig hög, det gör också den som tar amfetamin, men inte fan har känslorna något alls med varandra att göra.

Svar på tråden Hur verkar 10mg sobril?