• Yoshii

Finns det flera där ute som planerar Rockabilly/50-tals Bröllop?

Hej!

Jag & min karl har betstämt oss för att ha Rockabilly/50-tals tema på vårat Bröllop som är i Maj i år. ( Borgerligt blir det )

Jag undrar nu om det finns flera som går liknande tankar eller kanske själva har haft detta tema på sitt bröllop´?

Vi har många ideer men det skulle vara skoj om ni finns flera där ute som kan överösa oss med mera tankar och tips

Min klänning är klar & inköpt & lokalen är ev klar den med!

(Jag har även en liknande tråd på Bröllopstorget men har inte lyckats få några svar ännu)

Tack! {#emotions_dlg.flower}

4barnsmamma.
  • Svar på tråden Finns det flera där ute som planerar Rockabilly/50-tals Bröllop?
  • Mamori

Jag planerar inte att gifta mig men älskar rockabillyklänningar Blev nyfiken på din, vore kul att se en bild om du har?

• Yoshii

Javisst.

Jag har valt en enkel "Marilyn klänning" och ska ev ha en festklänning också men har inte bestämt mig riktigt ännu... Jag ska även ha en underkjol till denna

4barnsmamma.
  • Yoshii

Fast denna är ju också jätte fin !

Beslutsångest delux

4barnsmamma.
  • Fjärilslarv

Kolla på bröllopstorget.

• Mamori

Jättefina klänningar båda två!

• Mamori

Personligen tycker jag den övre är snyggare med lite större byst och den undre är finare med lite mindre, om du vill ha tips på vilken du ska välja

• Yoshii

Tack snälla för råden

Alltid kul att höra vad andra tycker så det uppskattas!!

4barnsmamma.
  • Mamori
    Mamori skrev 2014-01-26 18:01:01 följande:
    Oh jag har den :D
    så kan verifiera att den finns i mindre storlekar än på den sidan också :) Tror min är motsvarande 36.
  • Li90

Hur har det gått? Hat bröllopet varit? Skulle också vilja ha ett sådant bröllop i framtiden.

• Yoshii

Hej!

Ja bröllopet blev var den 17 Maj och vi hade super kul!
    Det blev verkligen lyckat

4barnsmamma.
Svar på tråden Finns det flera där ute som planerar Rockabilly/50-tals Bröllop?