• lalala

Tips på solsemester sommaren 2014!?

Hej!
    Har ni några bra tips?
    Vårt "minst dåliga" alternativ just nu verkar vara Sunwing Sunny Bay Beach på Cypern.

Krångel-Fia tänkte resa själv med barnen till något varmt ställe de två sista veckorna i juli.
    Kravlistan är imponerande... *haha* Ja, vi är så kinkiga att vi inte hittat ett enda ställe som klarar alla våra krav!

All inclusive Vatten-rutschkana (men inte vattenland, det blir för stort eftersom jag är badkruka själv och helst håller mig borta..) WIFI på rummet INTE ”in the middle of nowhere” - (Sunwing Rhodos går alltså bort) Terass i markplan  Transfer tid (Barnen blir galet åksjuka) Flygtid - inte mitt i natten  Barnaktivitet: Typ PlayStation (Utesluter Fritidsresor!?) Barnklubb där både en 7-åring och en 10-åring går i samma grupp (Utesluter Vingresor!?) Nära strand INTE Turkiet (Long story...)
  • Svar på tråden Tips på solsemester sommaren 2014!?
  • jesslin

Det här kanske kan vara något då? Dina barn kan båda vara med i Fun break barn klubben. Min stora var med där i somras, den lilla var med sista året i bamseklubben så skulle vi åka i år får båda vara med.
    Har inte bott på det här själv. Men på Atlantica Aegan Park. Där finns det ingen rutchkana utan ett litet vattenland.

Sofia 12 okt 04 , 54 min efter bf , Emilia 13 juni 08. 11 dagar före bf. Två igångsättningstjejer...
  • lalala

Tack för tips!
    Tyvärr går vattenland bort. Jag vill ha något som är lite mindre... så mamma badkrukan kan ligga stilla i solstolen och slipper blöta ned sig... *haha* Badkruka? Jag!?

Efter massa funderande hit och dit har jag nog även konstaterat att det måste bli Vingresor... De har "Tonårslounge", som står väldigt högt på barnens önskelista. Aktiviteter och sånt bryr de sig inte ett dugg om. Tyvärr. :-0

Svar på tråden Tips på solsemester sommaren 2014!?