• IDA30

Kavat Laisan läcker in vatten!!

Någon som har Kavat Laisan till sitt barn? De jag har håller inte för väta utan blir blöta/fuktiga inuti. Intresserad om andra har samma problem eller om det är fabrikations fel på de jag har.

• Svar på tråden Kavat Laisan läcker in vatten!!
  • Lucky

Är du säker på att de läcker, att det inte är så att det är fotsvett? Barn svettas ofta väldigt om fötterna... Min dotter svettas så om fötterna att när kängorna svalnat är det fuktiga/blöta inuti... Och jag vet säkert att det inte kommer utifrån!

• IDA30

Ja det är jag säker på. Det är omöjligt att de kan bli så blöta av svett. Sonen blir inte svettig i andra skor. Dessa ska ju dessutom andas.

• Blåbärssylt0
    IDA30 skrev 2014-01-25 17:15:48 följande:
    Någon som har Kavat Laisan till sitt barn? De jag har håller inte för väta utan blir blöta/fuktiga inuti. Intresserad om andra har samma problem eller om det är fabrikations fel på de jag har.
    Jag har haft Kavat till min dotter från första skon. Tyvärr har alla vinterkängor visat sig läcka. Nu senast hade hon Kavat Viggen och de har varit blöta inuti varenda dag. Nu luktar de riktigt surt så jag ska skicka tillbaka dem. Samma sak med hennes höst/vårkängor från Kavat. Jag köpte nyligen en vattentät känga från Viking och blev väldigt förvånad över att dottern plötsligt "inte svettas om fötterna mer". Det är alltid vid tårna skorna läcker. Aldrig mer Kavat för oss.
Svar på tråden Kavat Laisan läcker in vatten!!