• Anonym (Jeanspung)

Tycker ni tjejer att det är sexigt med killar som har ganska tajta jeans och högt satta så utrustningen blir tydlig?

Ja vet inte hur jag ska formulera det men ni vet när man har ganska tajta jeans, alltså menar inte punktajt, och byxorna runt midjan som sig bör, så brukar det bildas en "bula" framtill av killens utrustning.

Så tjejer, svara på detta: Är det sexigt?

Ja/nej samt din ålder.

• Svar på tråden Tycker ni tjejer att det är sexigt med killar som har ganska tajta jeans och högt satta så utrustningen blir tydlig?
  • somnarsnart

Nää, inte snyggt med jeans i midjenivå till att börja med. Löpartajts däremot... grr haha

• Anonym (tjej)

Jag är 30. Sexigt på attraktiva killar, äckligt på fula killar.

• cirkusmusen

kom o tänka på ett par jeans min sambo har, de är så och de gör mig galen! (positivt alltså)

• Anonym (Nix)

Nej, det tycker jag inte. Personligen tycker jag att det är mycket sexigare när jeansen sitter lite lägre (precis så att det inte blir s.k."häng"), men de får gärna vara tajta. Det viktigaste är att jeansen sitter snyggt över rumpan, utrustningen får gärna vara undanstoppad så gott det går. Jeans som sitter högt i midjan är helt klart en turn-off.

Jag är 20 år.

• cirkusmusen
    cirkusmusen skrev 2014-01-25 19:06:49 följande:
    kom o tänka på ett par jeans min sambo har, de är så och de gör mig galen! (positivt alltså)
    Alltså, jag menade inte midjehöga jeans, använder killar sånt nu för tiden? Oo
  • Anonym (Nä)

Nä, tycker mer det ser desperat ut. Varför gå runt och visa upp paketet på det sättet?

• 1978

Nej, möjligen på sambon, men nä, förmodligen inte där heller. I bekantskapskretsen går fenomenet under benämningen "ballettpung"...

Svar på tråden Tycker ni tjejer att det är sexigt med killar som har ganska tajta jeans och högt satta så utrustningen blir tydlig?