• Anonym (pinsa­mt)
    Äldre 26 Jan 06:56
    5849 visningar
    19 svar
    19
    5849

    Vad är det pinsammaste ni har varit med om?

    Vad är det pinsammaste ni har varit med om?
    Dela gärna med er av det.

  • Svar på tråden Vad är det pinsammaste ni har varit med om?
  • Anonym (Jag)
    Äldre 26 Jan 10:39
    #1

    Första gången jag var på AW med jobbet efter graviditet och mammaledighet. Efter en del drickande behövde jag gå på toa och flera andra tjejer hängde på. Det var en del kö så medan vi väntade började en av tjejerna att berätta fräckisar. Efter en av dom så började jag skratta så våldsamt att jag inte kunde hålla emot längre utan pinka på mig helt. När jag rusade därifrån för att hämta jacka och ta mig hemåt så stötte jag även på ett par av de manliga arbetskamraterna som såg vad som hänt. Gissa om jag hade ångest när jag skulle gå till jobbet på måndagen.

  • Anonym (pinsa­mt) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 11:15
    #2
    Anonym (Jag) skrev 2014-01-26 10:39:28 följande:
    Första gången jag var på AW med jobbet efter graviditet och mammaledighet. Efter en del drickande behövde jag gå på toa och flera andra tjejer hängde på. Det var en del kö så medan vi väntade började en av tjejerna att berätta fräckisar. Efter en av dom så började jag skratta så våldsamt att jag inte kunde hålla emot längre utan pinka på mig helt. När jag rusade därifrån för att hämta jacka och ta mig hemåt så stötte jag även på ett par av de manliga arbetskamraterna som såg vad som hänt. Gissa om jag hade ångest när jag skulle gå till jobbet på måndagen.
    Fy,vad pinsamt!
    När jag var yngre tränade jag Judo
    Killen jag tränade ihop med hade ett hål ganska långt ner på sin Judojacka
    När han och jag körde kast fastnade jag med foten i hans Judojacka och jag kom först inte loss med foten därifrån.
    Jag tror att hålet på hans Judojacka blev större efter det.
  • Anonym (Usch)
    Äldre 26 Jan 11:31
    #3

    Ska berätta det pinsammaste jag varit med om. Rodnar fortfarande när jag tänker på det fast det är ca 20 år sedan. Det inträffade när jag var 18-19 år och var på banken i något ärende, innan jag skulle till skolan. Hade på morgonen fixat med håret och satt upp det i en knut. Men hade tyckt att knuten såg för liten ut. Hade löshår som jag då satte inuti knuten så den skulle se lite större ut.

    När jag kommer fram till i kassan på banken så säger kassörskan. "Jag tror du tappade ditt hår!" Jag kollar bakom mig och på golvet ligger löshårsbullen jag haft i min knut. Ser några invandrar killar i 20 års åldern som kollar på mig och flinar. Känner hur jag blir helt röd i ansiktet. Men tar fort upp hårbollen och gör mitt ärende på banken. Men sticker därifrån så fort jag kan. Usch vad pinsamt det var.

  • Anonym (Anna)
    Äldre 26 Jan 16:19
    #4
    Anonym (Jag) skrev 2014-01-26 10:39:28 följande:
    Första gången jag var på AW med jobbet efter graviditet och mammaledighet. Efter en del drickande behövde jag gå på toa och flera andra tjejer hängde på. Det var en del kö så medan vi väntade började en av tjejerna att berätta fräckisar. Efter en av dom så började jag skratta så våldsamt att jag inte kunde hålla emot längre utan pinka på mig helt. När jag rusade därifrån för att hämta jacka och ta mig hemåt så stötte jag även på ett par av de manliga arbetskamraterna som såg vad som hänt. Gissa om jag hade ångest när jag skulle gå till jobbet på måndagen.
    Åh gud vad hemskt! Det har hänt mig en gång på krogen också men det var "bara" inför min bästa väninna. Om det hänt inför arbetskamraterna hade jag grinat ihjäl mig. Och dog jag inte av det så hade jag nog varit nära att hänga mig. Fy, jag ryser bara vid tanken. Jag hoppas ingen sa nåt men bara vetskapen att de sett det hade knäckt mig i alla fall.
  • Äldre 26 Jan 22:47
    #5

    Att kissa på dig kan vara hemskt pinsamt. Det vet jag också av egen erfarenhet. Men det finns väl fler pinsamheter?

    Jag hade nyss blivit ihop med en kille men ännu inte träffat hans familj. Han hade nycklar till familjens fjällstuga och vi åkte dit en helg och han knappt innanför dörren innan vi började knulla dom galningar på golvet. Och mitt i det ser vi plötsligt hur hans föräldrar och syster kommer in i rummet! Han hade inte koll på att de skulle dit den helgen. Så gick det till när jag träffade hans familj första gången. Ville bara dö av skam då.

  • Äldre 27 Jan 11:24
    #6
  • Anonym (fall)
    Äldre 27 Jan 13:06
    #7

    När jag gick i högstadiet så halkade jag på is utanför skolan, rakt på rumpan. Det jobbiga var att det var utanför stora glasfönster och korridoren var proppfull med folk och de flesta såg mig nog..fy fan fan va jobbigt det var! Skäms

  • Äldre 27 Jan 22:10
    #8
    Anonym (fall) skrev 2014-01-27 13:06:57 följande:
    När jag gick i högstadiet så halkade jag på is utanför skolan, rakt på rumpan. Det jobbiga var att det var utanför stora glasfönster och korridoren var proppfull med folk och de flesta såg mig nog..fy fan fan va jobbigt det var! Skäms
    Du ligger i lä jämfört med de andra!
  • Äldre 28 Jan 03:52
    #9

    Inget som är pinsamt i vuxen ålder (eller jo kanske) men i åldern 11 år är man känslig och allt är pinsamt.

    Det var den allra första veckan på den nya skolan där alla i åk 6-9 går. Jag och några tjejer från klassen sitter på lunchen vid ett bord längst bort i hörnet (blyga som vi var) när vi ätit upp reser vi oss alla och jag slängde upp min ryggsäck på axeln varpå en jävla gren/blomdekoration som står i en glasvas i fönstret fastnar i bandet på väskan. När jag går hänger ju hela skiten med ner från fönstret och världens kras ekar i matsalen och det blir knäppt tyst. Mina helt nya klasskompisar skäms sååååå och bara fortsätter gå. En arg mattant kommer springande mot mig och gormar att "men va fan är det nu då??!! Jaha!! Det där städar du upp det ska du ha klart för dig!!" Varpå hon springer iväg och hämtar sopskyffel.

    Där står jag illröd i ansiktet och sopar upp en krossad vas i stora matsalen. Helt ny på skolan.... Snygga killar i 9:onde klass flinar och pekar. Coola tjejer viskar till varandra. Och blänger.

    Jävla taskiga kompisar som försvann och jävla hysteriska mattant!!

  • Anonym (pinsa­mt) Trådstartaren
    Äldre 28 Jan 04:01
    #10
    pollydolly skrev 2014-01-28 03:52:32 följande:
    Inget som är pinsamt i vuxen ålder (eller jo kanske) men i åldern 11 år är man känslig och allt är pinsamt. Det var den allra första veckan på den nya skolan där alla i åk 6-9 går. Jag och några tjejer från klassen sitter på lunchen vid ett bord längst bort i hörnet (blyga som vi var) när vi ätit upp reser vi oss alla och jag slängde upp min ryggsäck på axeln varpå en jävla gren/blomdekoration som står i en glasvas i fönstret fastnar i bandet på väskan. När jag går hänger ju hela skiten med ner från fönstret och världens kras ekar i matsalen och det blir knäppt tyst. Mina helt nya klasskompisar skäms sååååå och bara fortsätter gå. En arg mattant kommer springande mot mig och gormar att "men va fan är det nu då??!! Jaha!! Det där städar du upp det ska du ha klart för dig!!" Varpå hon springer iväg och hämtar sopskyffel. Där står jag illröd i ansiktet och sopar upp en krossad vas i stora matsalen. Helt ny på skolan.... Snygga killar i 9:onde klass flinar och pekar. Coola tjejer viskar till varandra. Och blänger. Jävla taskiga kompisar som försvann och jävla hysteriska mattant!!

  • Anonym (krokb­en)
    Äldre 28 Jan 08:17
    #11

    De flesta kommer väl ihåg när man började i högstadiet och hur liten man kände sig jämfört med niorna. Jag och en kompis var på väg till en lektion och gick genom niornas uppehållsrum, bara det var ju lite jobbigt. Så skulle en kille skämta lite med mig och la krokben på mig, han trodde bara att jag skulle snubbla lite men jag hade lite fart så jag föll pladask på mage i gled flera meter medan mina böcker flög åt alla håll och kanter. 

    Det måste ha sett precis hur kul ut som helst och jag bara önskade att jag kunde försvinna där och då men det var bara att gå runt och plocka upp böckerna. Jag trodde jag skulle dö av skam! 

    Sen har jag en till händelse som var sjukt rolig. Jag jobbade i kassan i en butik och en kund skulle handla cigg. Jag är rätt kort och ciggen sitter rätt högt upp så får att nå vissa cigg så var jag tvungen att ställa mig på en grej under disken för att nå. När jag fått ner dem så satte jag mig på stolen igen, eller jag skulle snarare sätta mig men stolen hade flyttat på sig så jag damp rätt ner i golvet och bara försvann ur kundernas synfält. Hahahahaha, jag fick ont som fan i häcken och ställde mig snabbt upp och kände att världens asgarv var på väg men alla kunder var helt gravallvarliga, ingen rörde en min och jag trodde verkligen att jag skulle dö. Skrattande

    Jag fick snabbt ringt på en kollega som löste av mig sen stormade jag ut på lagret och bara vek mig av skratt, så jäkla pinsamt så finns inte! Jag fattar fortfarande inte att ingen skrattade åt mig hade de gjort de så hade det inte känts lika jobbigt. 

  • Äldre 28 Jan 08:21
    #12

    Jag släppte mig när jag körde upp för körkort, hade ätit grönsaker o varit bäng i två veckor så det luktade inte blommor.. fick stanna bilen så inspektören fick ut och kräkas. Jag fick inte körkortet den dagen!

  • Anonym (***)
    Äldre 28 Jan 08:26
    #13

    Var 11 -12 år när jag kom på hur man onanerar. Min mor tyckte det var kul att smyga o givetvis kom hon på mig då jag låg där i min säng o roade mig. Skämdes så klart o hon bara skrattade åt mig. O givetvis så berättade hon detta för den övriga familjen. Hatade känslan att vara kåt i många år efter det.

    Som vuxen....det måste vara när jag fes i min nya pojkväns närvaro.
    Vi låg i soffan o småbusade o gosade. Vi hade bara känt o varit tillsammans några veckor så allt var fortfarande lite nytt o trevande. Iaf så hamnade jag ovanpå honom o skulle väl till att resa mig när jag släppte av en rejäl fis.
    O givetvis luktade den också. Han skrattade o det gjorde jag med...sen....
    Efter 13 år så fiser vi inte i varandras närvaro konstigt nog.

  • Anonym (Anna)
    Äldre 29 Jan 20:20
    #14

    TS, vem vann tycker du? 

  • Anonym (pinsa­mt) Trådstartaren
    Äldre 29 Jan 23:12
    #15

    Hon som fastade med sin sin ryggsäck i blomdekorationen som sedan åkte ner i golvet med ett brak!

  • Anonym (B)
    Äldre 30 Jan 00:03
    #16

    Jag och min pojkvän skulle fira 2 år tillsammans, eller om det var 3 år. Hur som helst så var jag sjuk men jag ville inte sabba planerna utan vi gick ut och åt. Friterade grönsaker. Första och enda gången. Kom hem. Myste. Vaknade mitt i natten av att det var alldeles blött i sängen, mellan benen. Fan har fått mens tänkte jag! Killen gick upp och tände lampan. Fuck! Jag hade fått monsterdiareén från helvetet och skitit ned mig i sängen. En 90 cm säng som vi knödde i. Som tur var så fick inte han något på sig. Firar 10 år i år och får fortfarande ångest av att tänka på den kvällen.

  • Äldre 30 Jan 08:36
    #17
    Anonym (krokben) skrev 2014-01-28 08:17:35 följande:
    De flesta kommer väl ihåg när man började i högstadiet och hur liten man kände sig jämfört med niorna. Jag och en kompis var på väg till en lektion och gick genom niornas uppehållsrum, bara det var ju lite jobbigt. Så skulle en kille skämta lite med mig och la krokben på mig, han trodde bara att jag skulle snubbla lite men jag hade lite fart så jag föll pladask på mage i gled flera meter medan mina böcker flög åt alla håll och kanter. 

    Det måste ha sett precis hur kul ut som helst och jag bara önskade att jag kunde försvinna där och då men det var bara att gå runt och plocka upp böckerna. Jag trodde jag skulle dö av skam! 

    Sen har jag en till händelse som var sjukt rolig. Jag jobbade i kassan i en butik och en kund skulle handla cigg. Jag är rätt kort och ciggen sitter rätt högt upp så får att nå vissa cigg så var jag tvungen att ställa mig på en grej under disken för att nå. När jag fått ner dem så satte jag mig på stolen igen, eller jag skulle snarare sätta mig men stolen hade flyttat på sig så jag damp rätt ner i golvet och bara försvann ur kundernas synfält. Hahahahaha, jag fick ont som fan i häcken och ställde mig snabbt upp och kände att världens asgarv var på väg men alla kunder var helt gravallvarliga, ingen rörde en min och jag trodde verkligen att jag skulle dö. Skrattande

    Jag fick snabbt ringt på en kollega som löste av mig sen stormade jag ut på lagret och bara vek mig av skratt, så jäkla pinsamt så finns inte! Jag fattar fortfarande inte att ingen skrattade åt mig hade de gjort de så hade det inte känts lika jobbigt. 
    Tycker killen skulle skämmas! Vad gjorde han? Tungan ute
  • Anonym (krokb­en)
    Äldre 30 Jan 10:16
    #18
    milkimi skrev 2014-01-30 08:36:23 följande:
    Tycker killen skulle skämmas! Vad gjorde han? Tungan ute
    Det hände för över 20 år sedan så jag kommer faktiskt inte ihåg vad han gjorde. Men jag träffade på honom några år senare och minns att jag då trackade honom lite för den händelsen. Han mindes det inte alls men bad om ursäkt. Glad
  • Anonym (Origi­nal Gangst­er OG)
    Äldre 16 May 22:08
    #19

    Hmm.... jag vet inte vad jag ska säga om dethär pinssamt nja kanske snarare lite roligt och knasigt joo vi var och köra med vår bil (Peugeot 405 GRI 1.9L bensin motor vit årsmodell -90 ovanlig modell och jätte bra bil) joo alltså vi träffade våra släktingar när vi var och köra så vi stannade och började prata och när vår ena släkting börjar prata så får han knappt stopp på det :D stod och pratade en bra stund och jag for sen i bilen och sätta mig vi förar sätet och läkte att jag körde då låssades jag att jag var i ett race och tittade till vänster och höger på mina låtsas motståndare och spänner ögonen lite sådär tufft på mina motståndare till höger och vänster då ser min ena släktinges fru det och hon skratade för det såg så bra ut och jag skrattade och öade huvudet ner mot ratten för jag skämdes lite grann hoppas någon förstår hu jag menar

Svar på tråden Vad är det pinsammaste ni har varit med om?