Ger snart upp och skaffar en älskarinna!
Är "lyckligt" gift sedan 5 år, vi har varit ihop i 10 år, två barn, hus och hela kittet. Har ett jävligt konstigt sexliv. När vi väl har sex är det riktigt bra. Hon kommer alltid och jag är jävligt attraherad av henne. Gillar en mullig kvinna med lite att ta på!
Dock så har vi sex allt mer och mer sällan, och hon har slutat att ta initiativ helt nu. Jag försöker på alla vis, både genom att städa mer och vara ännu mer behjälplig i hushållet än vanligt, skickar spännande sms, smeker, kramar, pussar, försöker värma upp på alla sätt och vis - helt utan resultat.
Hon skyller på att hon har "sprickor" på blygdläpparna som gör att det gör ont och därför vill hon inte. Har googlat det för fullt och troligtvis tyder det på någon form av svamp som Pevaryl kan avhjälpa. Till saken hör att jag köpte hem Pevaryl - för typ ett halvår sedan. Det ligger i badrumsskåpet, men hon använder inte det bara! När jag propsar på att hon ska ta en dos suckar hon bara och lämnar ämnet.
I går var hon ute och festade med tjejkompisar och skickade massa sms som "Åh vad jag längtar efter dig och din kropp, fan vad vi ska knulla när jag kommer hem" etc... hela kvällen. Jag var sjukt taggad bara för att mötas av en dyngrak käring som staplar i säng och slocknar som ett ljus.
Idag har jag städat hela hemmet, lagat mat etc, smekt och pussat henne, varit jävligt gulli-gullig. Lade båda ungarna, och när jag nattade den ena skickade jag sms om hur kåt jag var och längtade efter att få slicka henne n shit. Kommer ut, sitter hon med mobilen och facebookar. Smeker henne och stryker henne över hela kroppen. Till sist säger hon "Kan vi inte göra något annat? Kolla TV eller så?".
Försöker då - liksom så många gånger tidigare - ha en allvarlig konversation om vårt sexliv och vad som är fel. Jag fattar inte hur det kan vara ointressant för henne när hon får utdelning varje gång. Hon har inget bra att komma med de få gånger det ens blivit en diskussion om det. Kör något skit som hon hört på TV om att hon inte är nöjd med sin kropp - något jag inte köper, för jag berömmer henne för den DAGLIGEN. I alla fall. Försöker prata med henne nu då för en stund sedan, men hon bara slår på TVn och grejar med mobilen.
"SKIT I ATT DISKUTERA DET DÅ!" vrålade jag och stormade ner till kontoret i källaren och här sitter jag nu och känner mig oattraktiv och värdelös. Och känner bara att jag ger fan i mig upp nu och överväger seriöst att skaffa någon vid sidan om. Vill inte lämna min fru och det vi har men jag har en sexdrift som hon verkligen inte besvarar - vad mer kan jag göra?
Någon som varit i samma situation? Råd, tips, idéer, förslag?