• Anonym (sid)

vad innebär att vara välutrustad ? och vad är en stor kuk

Det är så många trådar i detta ämne
    där den ena försöker slå den andre i storlek medans det kommer svar att det spelar ingen roll bara man vet vad man använder sin mandom till

• Svar på tråden vad innebär att vara välutrustad ? och vad är en stor kuk
  • Anonym (k)

För mig som kvinna innebär välutrustad att jag får ont om kuken kommer åt livmodern med stötar. Jag har haft två män som haft stor kuk = välutrustad. Jo det spelar roll för män tror att bara dom har en stor så är kvinnan nöjd, det är inte så enkelt. Om mannen har en stor kuk så gäller det att han är lyhörd för sin kvinna och förstå att han faktiskt är stor och knullar därefter.

• Anonym (sid)

Jo jag är med på det du skriver men i alla trådar i detta ämne ska man som storväxt eller välutrustad likna en häst i storlek och att det är det ni kvinnor längtar efter längtar man då efter smärta ?

• Anonym (Mizz Cc)
    Anonym (sid) skrev 2014-01-27 21:55:46 följande:
    Jo jag är med på det du skriver men i alla trådar i detta ämne ska man som storväxt eller välutrustad likna en häst i storlek och att det är det ni kvinnor längtar efter längtar man då efter smärta ?

En häst? Nej usch, vad har du fått det ifrån? Jag betvivlar att finns någon tjej (förutom några få med någon fetish) som vill ha en hästkuk, välutrustad för mig är en alleleds lagom sak, gärna lite tjockare än genomsnittet men absolut ingen hästkuk.
  • Anonym (sid)

Ja men vad är då en alldeles lagom är det som medel 15*14 är detta att vara stor och välutrustad eller 19*14 eller som dom skriver i många trådar 28*20?

• Anonym (dd)

Enligt mig så "ska" en kuk gärna vara mellan 16-18 cm i längd, ca 12-14 cm omkrets. 
    Då kommer han djupt in i mig, och är inte alltför grov. För mig blir det då att killen är välutrustad. 

• Anonym (Diesel)

Hallå, hur fan har ni koll på måtten? Sitter ni med en tumståck? Helt ärligt hur mäter man för att få rätt? Jag har varit med många tjejer, kanske runt 50-60, ingen har ju klagat. Vissa säger att jag är grov andra perfekt. Sen säger en del inget vilket kanske beror på att det är skräp. Men jag förväntar mig ingen hyllningskör när jag drar ner gylfen jag har liksom tjejen fullt upp med att vara kåta då! Jag ska fanimej mäta nu, men hur gör man??

• Anonym (no picnic)

Att vara välutrustad innebär lite av en pina. Jag är en stor älskare av analsex, men det händer extremt sällan när det är kvinnor som ofta får ont av "bara" vaginal sex om jag inte är försiktig. Några mått har jag inte, eftersom jag inte har mätt. Storleken för mig är mer ett besvär än något jag skyltar med.

Det går liksom aldrig att "köra på för fullt" eftersom man dunkar i livmodertappen eller liknande.
    Jag kan ärligt säga att "bara för att den är stor, betyder inte det att den är bra"

Ja visst, det kanske är estetiskt tilltalande, men nu är det ju så att även kvinnor har ett visst "djup"....

• Anonym (k)
    Anonym (Diesel) skrev 2014-01-28 18:33:22 följande:
    Hallå, hur fan har ni koll på måtten? Sitter ni med en tumståck? Helt ärligt hur mäter man för att få rätt? Jag har varit med många tjejer, kanske runt 50-60, ingen har ju klagat. Vissa säger att jag är grov andra perfekt. Sen säger en del inget vilket kanske beror på att det är skräp. Men jag förväntar mig ingen hyllningskör när jag drar ner gylfen jag har liksom tjejen fullt upp med att vara kåta då! Jag ska fanimej mäta nu, men hur gör man??
    Det undrar jag också, hur kan tjejerna ha sån koll på måtten? Jag har aldrig aldrig mätt en endaste kuk och när någon skriver t.ex 18-20 cm lång och 15-16 i omkrets, då har jag ingen aning om vad det är.

Det har säkert hänt att någon kille har nämnt sitt mått för mig men inte sjutton lägger jag det på minnet....vem bryr sig. Känns den bra och passar min fitta så är jag nöjd så. {#emotions_dlg.flower}

Visst har jag träffat på män med en storlek större men har aldrig tänkt på måtten där heller, har bara känt att den är stor.
  • gilmore
    Anonym (Diesel) skrev 2014-01-28 18:33:22 följande:
    Haha vilken rolig scen som spelades upp i mitt huvud nu!
    Jag ska sjunga halleluja nästa gång och sen hala fram måttbandet med tindrande ögon Oskyldig
  • mr me
    gilmore skrev 2014-01-28 20:14:47 följande:
    Haha vilken rolig scen som spelades upp i mitt huvud nu!
    Jag ska sjunga halleluja nästa gång och sen hala fram måttbandet med tindrande ögon Oskyldig
    Det borde du definitivt göra! Skrattande
Svar på tråden vad innebär att vara välutrustad ? och vad är en stor kuk