• Anonym (fun:))

Visa upp oss för andra

Hej, vi är ett par, han 38 o hon 41, som gillar att visa upp oss på nakenbad
    när vädret tillåter, (så vi längtar massor efter att april ska komma:) och det var
    sjukt nervöst och pirrigt i början, men min kille hade erfarenhet av detta
    och tog med mig på strapatser här på västkustens nakenbad:)
    Är ni fler där ute som gillar att mysa inför andra på nakenbad?
    (par och singlar)

Vi visar inte upp oss för alla, men om det är några läckra så..*L*
    Såå spännande att ligga där och smekas medan någon eller några tittar...
    Och är det många här på FL som går till nakenbad?

• Svar på tråden Visa upp oss för andra
  • Backup
    Anonym (fun:)) skrev 2014-01-27 22:10:47 följande:
    Hej, vi är ett par, han 38 o hon 41, som gillar att visa upp oss på nakenbad
    när vädret tillåter, (så vi längtar massor efter att april ska komma:) och det var
    sjukt nervöst och pirrigt i början, men min kille hade erfarenhet av detta
    och tog med mig på strapatser här på västkustens nakenbad:)
    Är ni fler där ute som gillar att mysa inför andra på nakenbad?
    (par och singlar)

Vi visar inte upp oss för alla, men om det är några läckra så..*L*
    Såå spännande att ligga där och smekas medan någon eller några tittar...
    Och är det många här på FL som går till nakenbad?
    Hej på er!
    Gillar själv samma sak och visst är det en extremt pirrig och upphetsande känsla?. Mitt ex. och jag brukade ofta gå till nakenbad och vi båda gillade och tände enormt mycket på att andra såg oss hålla på.... .

Lite svårare nu när man är singel då jag även (Det gillade vi båda förresten) gillar andra lite exhibitionistiska lekar..Haha.

Så det finns fler än ni som brukar gå till nakenbad med spänning i kroppen..
    Backup skrev 2014-01-27 22:18:20 följande:
    Hej på er!
    Gillar själv samma sak och visst är det en extremt pirrig och upphetsande känsla?. Mitt ex. och jag brukade ofta gå till nakenbad och vi båda gillade och tände enormt mycket på att andra såg oss hålla på.... .

Lite svårare nu när man är singel då jag även (Det gillade vi båda förresten) gillar andra lite exhibitionistiska lekar..Haha.

Så det finns fler än ni som brukar gå till nakenbad med spänning i kroppen..
    Hejsan! Härligt, vilken region var ni mest i och nakenbadade?
    Ja vi är enormt pirriga hela morgonen när vi är på väg dit, och faktiskt redan
    kvällen innan så det brukar bli ännu hetare när vi älskar då:)
    Då brukar han kåtprata i örat på mig medan har kör på..ska det blir skönt
    att sära på benen för några kåta män imorgon va..och så där håller han på:)

Och jag ligger där och blir påmind om hur häftigt det är när väl nervositeten släpper,
    för jag är alltid lite nervös kanske första timmen.
    Oj vad för andra lekar..;)

• Backup
    Anonym (fun:)) skrev 2014-01-27 22:33:47 följande:
    Hejsan! Härligt, vilken region var ni mest i och nakenbadade?
    Ja vi är enormt pirriga hela morgonen när vi är på väg dit, och faktiskt redan
    kvällen innan så det brukar bli ännu hetare när vi älskar då:)
    Då brukar han kåtprata i örat på mig medan har kör på..ska det blir skönt
    att sära på benen för några kåta män imorgon va..och så där håller han på:)

Och jag ligger där och blir påmind om hur häftigt det är när väl nervositeten släpper,
    för jag är alltid lite nervös kanske första timmen.
    Oj vad för andra lekar..;)

Vi badade mest runt trakten av Skummeslöv (Då hennes föräldrar hade stuga där)  och ibland åkte vi till Falkenberg... . Mmm..Det är verkligen en häftig känsla.

Jaa...Det är verkligen nervöst innan man "kommer igång" men sen släpper alla spärrar och man bara njuter av allt så oerhört mycket...

Hmm...Vet ibland när vi åkte buss och hon började runka mig tills jag kom, även om det satt en massa folk på bussen... . Hon gillade verkligen extrema utmaningar där någon kunde se vad hon höll på med. Det kunde vara på ett fik, parkbänk... och där hon testade hur långt hon kunde gå och hur många ggr jag klarade att komma under en dag på spännande platser som hon bestämt...

Backup skrev 2014-01-27 22:46:38 följande:
    Vi badade mest runt trakten av Skummeslöv (Då hennes föräldrar hade stuga där)  och ibland åkte vi till Falkenberg... . Mmm..Det är verkligen en häftig känsla.

Jaa...Det är verkligen nervöst innan man "kommer igång" men sen släpper alla spärrar och man bara njuter av allt så oerhört mycket...

Hmm...Vet ibland när vi åkte buss och hon började runka mig tills jag kom, även om det satt en massa folk på bussen... . Hon gillade verkligen extrema utmaningar där någon kunde se vad hon höll på med. Det kunde vara på ett fik, parkbänk... och där hon testade hur långt hon kunde gå och hur många ggr jag klarade att komma under en dag på spännande platser som hon bestämt...

A-haa, Halland, ja vi är mest i Göteborgstrakten, men fint i Halland med:)
    Haha, så gör vi med ibland *asg* På buss eller tåg, eller ett halvtomt café;)
    Han brukar fota mig under kjolen på café ibland och även när
    vi är på Ikea så brukar vi busa lite på någon folktom avdelning;)

• Backup
    Anonym (fun:)) skrev 2014-01-27 22:53:06 följande:
    A-haa, Halland, ja vi är mest i Göteborgstrakten, men fint i Halland med:)
    Haha, så gör vi med ibland *asg* På buss eller tåg, eller ett halvtomt café;)
    Han brukar fota mig under kjolen på café ibland och även när
    vi är på Ikea så brukar vi busa lite på någon folktom avdelning;)

Härligt och det är så spännande och upphetsande, men inget man gör själv liksom...Haha. Får väl lägga manken till och försöka finna någon till våren som tänder på allt detta, men det är inte så himla lätt att finna någon. Har varit singel i 2 år nu... . Går iofs ingen nöd på mig på så sätt, men vill ju uppleva allt detta igen!
    Backup skrev 2014-01-27 22:56:12 följande:
    Härligt och det är så spännande och upphetsande, men inget man gör själv liksom...Haha. Får väl lägga manken till och försöka finna någon till våren som tänder på allt detta, men det är inte så himla lätt att finna någon. Har varit singel i 2 år nu... . Går iofs ingen nöd på mig på så sätt, men vill ju uppleva allt detta igen!
    Ja det berikar massor:P Ja, hoppas du hittar någon fin tjej så att du kan busa mycket:)

• Backup
    Anonym (fun:)) skrev 2014-01-27 23:03:22 följande:
    Ja det berikar massor:P Ja, hoppas du hittar någon fin tjej så att du kan busa mycket:)

Så sant...:-P. Ska jobba på det innan våren infinner sig...
    Backup skrev 2014-01-27 23:05:53 följande:
    Så sant...:-P. Ska jobba på det innan våren infinner sig...
    Kanske BC kan vara något?
    Kram o natti !

• Backup
    Anonym (fun:)) skrev 2014-01-27 23:07:04 följande:
    Kanske BC kan vara något?
    Kram o natti !

Har redan sökt där, men inte hittat någon....Håller mig till DS och försöker hitta någon likasinnad där.. .

Kram och god natt...
  • Peter37

Det är skönt att visa sig för andra...även att titta på och mysa själv

• Lugnt

Hej jag och min tjej 36/39 år brukar åka till nudist stränder och bada/sola nakna vi går båda igång på att vara där att veta att folk tittar. Vi har nyligen börjat prata om att försöka hitta nått par man kan ta med ut på stränderna. Vi har inga bekanta som vill följa med men vi är på jakt efter ett par som är som ni. Vi blir båda lite nervösa på vägen ut men väl där så är det så skönt att bara liggs och slappa i solen ligga och mysa lite medans andra ser på. Vi bor i västmanland och brukar åka till herrfallets camping barn lediga helger jätte mysigt litet naken bad där.

Svar på tråden Visa upp oss för andra