Är bio-oil en bluff???
eller fungerar det?? har bristningar på låren, kan de försvinna med den oljan? HUR kan en olja ta bort dem isåfall?
nån som testat??
eller fungerar det?? har bristningar på låren, kan de försvinna med den oljan? HUR kan en olja ta bort dem isåfall?
nån som testat??
Nu har jag bara använt den på ganska färska bristningar (1år gamla) men jag upplever att den fungerar. Mina bristningar har blekts sen jag började använda den.
coolt, tack
detta är ca 5 år gamla bristningar....
Inte testat på bristningar men på torrhy/eksem och den har fungerat utmärkt!!
Bristningarna bleks mycket i början oavsett Vad du gör. Bristningarna är längre ner i huslagren än en olja eller salva påverkar.
Mitt bästa råd, oavsett vilken olja eller kräm, använd den tillsammans med en Dermaroller - då får du resultat! Du aktiverar kroppens egen läkning och kollagen.
Googla derma roller och gör research!
Jag använder både Bio-Oil morgon och kväll. Riktigt bra olja, kan säga på rak arm att det är klart den bästa av alla jag provat. Den luktar gott, härlig att smörja in och ger effekt direkt och är INTE kletig som vissa andra som aldrig går in i huden. Jag har nu ett tag testat den och min ojämnhet i huden har försvunnit. Läste att om man slutar med den så kommer ojämnheten tillbaka, vågar inte sluta. Har också köpt mig en kroppsroller som jag skall testa i kombination med Bio-Oil. Har inhandlat allt på www.hudroller.se . Kroppsrollern kommer jag använda för mina bristningar och celluliter och fortsätta med Bio-Oil.
Följer.
Vart köper man bio-oil. Jag har också bristningar..
Har använt bio oil mot bristningar på låren i drygt två månader nu. Det står att man ska använda den i minst 3 månader, men bara efter 3 veckor tyckte jag att det blev skillnad. Men efter det har jag inte märkt något, utan det har istället bara blivit rödare och exsem runtomkring. Har dock väldigt känslig hud (har ungefär 5 salvor skrivna på recept) för har nämligen inte hittat något om att den kan ge exsem så vet inte riktigt vad det kan bero på.