Ni tjejer är bra lätta att charma
Jag kanske är en 6-7 av 10. Så jag är ingen modell direkt. Däremot har jag sista tiden varit väldigt trygg i mig själv och haft ett bra självförtroende som inte hindrar mig från att ta för mig. Det här tror jag också utstrålas och har påverkat mitt intresse till tjejer.
Tidigare när jag inledde en kontakt med en tjej jag var väldigt attraherad till så var jag väldigt "på" och snabbt förlorade hon då intresset. Nu på sista tiden har jag, mest för att jag har vuxit till i min personlighet som sagt ovan, inte riktigt brytt mig.
Detta spelar nästan ingen roll om hur snygg tjejen är. Jag kan inleda det hela med en komplimang och med lite mystik i blicken. Sedan bryr jag mig inte, kanske hälsar på henne när jag ser hon, men inte så mycket mer än det. Helt vad det är börjar meddelanden ploppa ner i mobilen, jag kan vänta en hel dag med att svara. Jag har sett meddelandet men jag har annat för mig som är viktigare. Det går 6-9 timmar och jag svarar och får omedelbart ett svar, som i sin tur inte blir besvarat först om lika många timmar.
Jag förstår att när jag dröjer kan det uppfattas som att jag inte är intresserad, men mina svar visar dock det motsatta. Jag antar att tjejerna blir därför förvirrade och intresserade.
Har jag rätt i min analys?