• Milia02

    blödningar lite varje morgon i tre dar. .. :-/

    Har nu blött lite en gång varje morgon i tre dagar.. sen inget mer under dagen... Har inte ont och inga känningar så... fortfarande ömmande bröst. ... Hur vanligt är det blöda och allt går bra ändå??

  • Svar på tråden blödningar lite varje morgon i tre dar. .. :-/
  • Jag är bara jag

    Ganska vanligt,man brukar säga att 30% av alla blödningar under graviditet är ofarliga. Vissa kan t.o.m  störtblöda och allt är bra. Pratar vi bara lite,lite blod skulle jag tro det är ännu vanligare att det är ofarligt. Har du gjort VUL eller t.o.m UL?

  • Bigarreaux

    Här är en till.. Gravid med 3:e barnet i v.9. Har haft småblödningar i 1 och 1/5 vecka nu, sparsamma (räcker med tunt trosskydd), ingen smärta men dock fortsätter det att komma dagligen. Har gjort VUL x2 där allt sett bra ut. Men jag känner mig så jä*vla pessimistisk.. Blod är ju det sista man vill se som gravid. Sjukt stressande!!

    Både BM och läkarna menar att det är väldigt vanligt. En dr sa t.o.m att när det gäller blödningar i tidig graviditet så är det missfall i en tredjedel av fallen, resten beror på något annat - oftast får man aldrig veta vad. Men jag har svårt att ta till mig det. Har två barn redan, blödde inte en droppe med någon av dem..

  • Milia02

    Var på koll igår då läkaren sa allt såg normalt ut. Imorse var det lite mer än igår... färskt blod. Men sen är det bara pyttelite brunt. Och sen inget.... bara på morgonen när jag just klivit upp hittills. Har inte blött en droppe med övriga barn. Därför har jag svårt tro att det ska gå vägen

  • Bigarreaux
    Milia02 skrev 2014-01-28 16:21:05 följande:

    Var på koll igår då läkaren sa allt såg normalt ut. Imorse var det lite mer än igår... färskt blod. Men sen är det bara pyttelite brunt. Och sen inget.... bara på morgonen när jag just klivit upp hittills. Har inte blött en droppe med övriga barn. Därför har jag svårt tro att det ska gå vägen


    Vilken vecka är du i?
  • Milia02

    Plussade otroligt tidigt..Därför dom ville kolla... hon såg en blåsa med vätska i.. och att allt såg normalt ut.. ska tillbaka 14e för att fastställa hur långt gången jag är

  • Pcosjossan

    Hej hur gick det för dig som blödde? Blev det någon graviditet? Jag sitter nämligen i samma sitta nu. Blöder lite på mornarna bara? vet inte vad jag ska tänka 

Svar på tråden blödningar lite varje morgon i tre dar. .. :-/