Är du nöjd med din partners kukstorlek?
Ja vissa påstår ju att storleken inte är viktig, och det kan jag väl till viss del hålla med om, men en större skadar ju inte :)
Ja vissa påstår ju att storleken inte är viktig, och det kan jag väl till viss del hålla med om, men en större skadar ju inte :)
Nej den är för stor i omkrets.
Ang. kukstorlek så skulle det vara spännande och se hur det ser ut om några generationer. För detta borde ju i så fall visa sig rent evolutionärt om nu kukstorleken verkligen är så viktig.
Homo groterskus kukus
Ang. kukstorlek så skulle det vara spännande och se hur det ser ut om några generationer. För detta borde ju i så fall visa sig rent evolutionärt om nu kukstorleken verkligen är så viktig.
Homo groterskus kukus
I stort sett. Den hade gärna fått vara lite kortare och lite mindre grov men den sitter ändå på rätt man så då gillas den ändå
Jag är så nöjd så!
Men måtten vet jag inte. Inte mer än att de är rätt ;)
Jag är super nöjd! Snacka om att jag blev överlycklig första gången jag fick se den och "känna" den, haha!
Frågan vore bättre ställd om det också framgick vilken storlek deras partner har. Jag tror att 95% av de som svarar att de är nöjda har en partner med stor kuk.
Väldigt nöjd min man har en storlek mindre, men tror på it takes two to tango ,och har aldrig tyckt om in och ut sexet, utan tror mer på känsla, beröring och heta lekar! Då har liksom storleken ingen betydelse . Haft både och, och har alltid gillat mindre storleken bättre .
Frågan vore bättre ställd om det också framgick vilken storlek deras partner har. Jag tror att 95% av de som svarar att de är nöjda har en partner med stor kuk.
Nej jag hade önskat hans var större och grövre. Den är ca 15 cm och normaltjock, vet inte omkrets.