• Anonym ($$$)

Lön extrajobb

Hej!

Jag är student och behöver extrajobb. Har ni tips på extrajobb som ger bra lön? Jag är inte kräsen och bara intresserad av extrajobb. Jag har haft många extrajobb, te x städ, vårdbiträde, kundtjänst mm, men alla har ganska låg lön.

• Svar på tråden Lön extrajobb
  • Anonym ($$$)

Ingen som har ett bra extrajobb?

• marmik

Extrajobb som dessutom ger bra betalt växer inte på träd tyvärr... Sen beror det ju lite på var du bor, ju större stad desto större sannolikhet.  När jag pluggade för några år sedan fanns det studentjobbförmedlingar för tillfälliga anställningar och extrajobb, tror ett av dem hette Studentconsult eller liknande, sök på nätet...

• Anonym (..)

Är 19 år och har precis börjat på universitetet. Jobbar som eventpersonal, anordnar event i olika butiker har bra betalt ca. 170kr/timme på helg och 140kr/timme på vardagar. Jobbat där i lite mer än 1 år. Perfekt extrajobb då det främst är på helger och kvällar.

• Anonym ($$$)
    marmik skrev 2014-01-30 20:04:59 följande:
    Extrajobb som dessutom ger bra betalt växer inte på träd tyvärr... Sen beror det ju lite på var du bor, ju större stad desto större sannolikhet.  När jag pluggade för några år sedan fanns det studentjobbförmedlingar för tillfälliga anställningar och extrajobb, tror ett av dem hette Studentconsult eller liknande, sök på nätet...

Studentconsulting har inte bra betalt tyvärr.
  • Martinp03

Är själv student och läser på LTH. Lägger ut tjänster inom matte och fysik på favore.se och blocket. Den förstnämnda är att föredra då det är gratis annonsering.

Svar på tråden Lön extrajobb