• Anonym (vill förbättra)

Killar:: Hur är en tjej bra i sängen?

Hej
    Jag har nyligen hamnat tillbaka på singelsidan av livet, och har inte haft sex på ca ett halvår. Men det jag funderat över nu, är hur är man när man är bra i sängen som tjej?
    Mina tidigare partners har inte klagat, tvärt om, men två hade inte så mycket erfarenhet och den tredje som uttryckte den åsikten, det fanns en sån jäkla tändning mellan oss att det går inte att jämföra.
    Så jag funderar på hur jag ska bli bättre, för jag vill få ut så mycket som möjligt av mitt sexliv när det kommer igång igen

• Svar på tråden Killar:: Hur är en tjej bra i sängen?
  • Ows

Tjejer som har självförtroende i sängen och vågar ta för sig är det sexigaste som finns.

Menade mera rent tekniskt
    Jag vet att det jag redan kan är jag riktigt bra på, men vill gärna lära mig lite nya "knep"

• nonymA

Riktigt engagerade avsugningar går hem, alltså där tjejen själv gillar det och det märks!
    Att hon delar med sig av fantasier som man kan realisera tillsammans, utbyter fantasier. Rent teknikst är väl svårt att sia om då vi troligen inte har haft sex... :)
    Allas preferenser är ju olika men engagemang och variation är ju alltid kul!

• Anonym (Kille)

När tjejen tar för sig och verkligen vill ha skönt sex istället för att oroa sig för om hon är skön för honom. Att hon smeker sig själv, inte hämmas av rädsla för att göra bort sig. Ävensom någon skrivit ovan - en hängiven avsugning när hon tittar en i ögonen och i allafall låtsas att hon gillar det är fint. :)

Finns många saker som är bra men mindre bra saker är bland annat döda sillar som bara ligger stilla och inte törs njuta av sexet själv är inte lika kul.

• Mouk

Beror ju på. Vad man som kille vill ha. Ibland vill man leka, ibland knulla, ibland älska och ibland experimentera. Om VI vill samma sak så är hon bra i sängen,.. Och jag också :)

• Anonym (Intensiv)

För mig handlar det mest om att hon ska vara intensiv, vara närvarande och ta initiativ.

Kör man missionären är det alltid fint om hon rör sig med, t.ex. motjuck. Samma sak när man kör doggystyle. Det visar ju på engagemang och att hon också "är med" och det är kul.

Hon får gärna ta initiativet och slänga sig över mig och överraska med något vi kanske inte brukar göra, typ lite snabbare takt eller en annan ställning eller plats. Lite spontanitet! Hon får gärna vara lyhörd också, när jag gillar något så lägger hon märke till det och upprepar det igen.

Då är man bra i sängen, enligt mig.

Sen finns det ju massa annat men det är ju högst subjektivt. Tror det där ovan är populärt hos de flesta som är sexuellt aktiva.

• Jonn

Våga visa vad du gillar och våga njuta så ska det vara lugnt :)

Inget är mer osexigt än en tjej som inte njuter och inte ens hintar om vad hon gillar. 
    Se till att inte ligga som en död fisk bara :)

Tack för tipsen!
    Det där med självförtroendet ska jag försöka tänka på, jag tycker det är lite "obehagligt" att ta på mig själv när någon annan tittar på. I min ensamhet är det inget problem, men jag vill verkligen inte att någon ser mig. Jag har dock kommit så långt att jag klarar att smeka mina bröst inför en partner utan att skämmas ihjäl, även om jag inte är helt bekväm med det.

Är det okej att som tjej inte vilja bli slickad?

• David76

Inte om du vill uppfattas som att va nåt i bingen...

Anonym (vill förbättra) skrev 2014-02-02 19:41:02 följande:
    Tack för tipsen! Det där med självförtroendet ska jag försöka tänka på, jag tycker det är lite "obehagligt" att ta på mig själv när någon annan tittar på. I min ensamhet är det inget problem, men jag vill verkligen inte att någon ser mig. Jag har dock kommit så långt att jag klarar att smeka mina bröst inför en partner utan att skämmas ihjäl, även om jag inte är helt bekväm med det. Är det okej att som tjej inte vilja bli slickad?

David76 skrev 2014-02-02 19:47:47 följande:
    Inte om du vill uppfattas som att va nåt i bingen...

Varför? Utveckla gärna
    Vad är det som är å "värdelöst" med att inte vilja bli slickad?
Svar på tråden Killar:: Hur är en tjej bra i sängen?