Mitt huvud vibrerar och tjuter, vet någon vad det är?
Jag känner att jag måste få lite klarhet i det här för jag orkar snart inte med detta längre.
Varje kväll när jag har gått och lagt mig för natten och börjat varva ner har mitt huvud börjat vibrera, "knastra" och "spraka" för att sedan gå över i ett högt tjutande läte. Detta är över på kanske 5-6 sekunder. Det är alltså inget jag hör i öronen, utan det är liksom inuti huvudet. Svårt att förklara.
Det har pågått i ungefär ett halvår, och jag är riktigt jävla skiträdd om jag ska vara ärlig. Till saken hör att jag är epileptiker, dock är jag anfallsfri sedan över ett år när jag efter mycket om och men fick byta till en annan medicin. Jag får inga kramper utan jag förlorar medvetandet och faller ihop i en liten klump. Jag är rädd för att detta med huvudet har med epilepsin att göra, men jag har inte hittat något om det. Har googlat och googlat och hittar ingenting som överensstämmer med mitt fall.
Är det någon annan som har varit med om något liknande och kan lugna mig? Har det med min sjukdom att göra, eller håller jag på att bli galen?