• Anonym (Finns det?)

Lesbiska prostituerade?

Hejsan!

Jag såg nyss en video med Alexander Bard där han berättade att han sålde sex till andra män när har var yngre, och det fick mig att fundera på om det finns tjejer som säljer sex till tjejer?

Jag känner väl att det kanske inte finns någon jättestor marknad för det eftersom tjejer är lite mer emot prostitution. Det kanske bara är mina fördomar som pratar, vad tror ni?

• Svar på tråden Lesbiska prostituerade?
  • Mamori

Jag tror det finns många heterotjejer som säljer sex till kvinnor och säkert en del lesbiska också.

• Anonym (Finns det?)

Jag har sett att det är en del som säljer, men hur många tjejer köper? Är det mer nedtystat eller finns det verkligen inte så många kvinnliga köpare?

• Mamori

Det finns nog inte så många kvinnliga köpare...

• Delilah

Det får mig att tänka på filmen Concussion. 

• Anonym (rb)

Nej det är extremt ovanligt att kvinnor köper sex. Däremot är det inte ovanligt att lesbiska kvinnor säljer sex till män.

• Anonym (Dyke)

Jag hade kunnat sälja sex till kvinnor utan några problem men finns det ens en marknad..?

• Anonym (rb)
    Anonym (Dyke) skrev 2014-05-21 18:02:53 följande:
    Jag hade kunnat sälja sex till kvinnor utan några problem men finns det ens en marknad..?
    Nix
  • kramin

Jag tror inte att kvinnor som säljer sex bryr sig så mycket om köparen är man eller kvinna.
    Jag har inte hört om ensamma kvinnor som köper sex, däremot har jag hört om flera par som vill prova trekant och löser det med att köpa en prostituerad.

• manolito
    Anonym (rb) skrev 2014-05-17 16:21:49 följande:
    Nej det är extremt ovanligt att kvinnor köper sex. Däremot är det inte ovanligt att lesbiska kvinnor säljer sex till män.
    Hur vet du att det inte är ovanligt att lesbiska kvinnor säljer sex till män? Jag ifrågasätter inte ditt påstående, men jag tycker det låter märkligt så jag undrar hur du vet detta.
  • kramin
    manolito skrev 2014-05-21 22:06:25 följande:
    Hur vet du att det inte är ovanligt att lesbiska kvinnor säljer sex till män? Jag ifrågasätter inte ditt påstående, men jag tycker det låter märkligt så jag undrar hur du vet detta.
    Vad är det du tycker är märkligt? Jag tycker det verkar rätt begripligt att man håller det sex man gillar bäst själv, och säljer sånt man inte är så känslomässigt involverad i.
  • Anonym (rb)
    manolito skrev 2014-05-21 22:06:25 följande:
    Jag har jobbat med ungdomar och det finns om litteratur kring det.
  • Anonym (rb)
    kramin skrev 2014-05-21 23:47:12 följande:
    Vad är det du tycker är märkligt? Jag tycker det verkar rätt begripligt att man håller det sex man gillar bäst själv, och säljer sånt man inte är så känslomässigt involverad i.
    Nja så är det inte riktigt, snarare är det så att homosexuella tjejer oftare mår dåligt, har problem hemma och använder droger. Då är steget till att sälja sex inte långt.
  • manolito
    kramin skrev 2014-05-21 23:47:12 följande:
    Jag är heterosexuell och hade jag tagit betalt för sexuellt umgänge skulle jag föredra att ha sex med en kvinna. I bästa fall skulle jag gilla det, i värsta fall skulle jag vara likgiltig. Att ha sex med en annan man skulle jag undantagslöst tycka vara motbjudande.

• Anonym (Finns det?)

Jag hade själv absolut kunnat tänka mig att sälja till en annan tjej. Män kan vara riktigt äckliga ibland,
    men kvinnor är oftast trevligare och inte alls lika motbjudande.

• MrFlex

Jag har en kvinnlig bekant som köpt prostituerade kvinnor vid minst två tillfällen. De finna alltså både de som säljer och de som köper.

• Anonym (rb)
    MrFlex skrev 2014-05-26 17:00:19 följande:
    Jag har en kvinnlig bekant som köpt prostituerade kvinnor vid minst två tillfällen. De finna alltså både de som säljer och de som köper.
    Undantaget som bekräftar regeln.
Svar på tråden Lesbiska prostituerade?