• Anonym (nyfiken)

app för att hitta kk

Ska åka till malmö i början på april. Har hört att det finns en app där man kan sätta sig "tillgänglig" om man är sugen på sex o då kan andra som har samma program komma dit man själv är för lite äventyr. Någon som vet vad det är för app?

• Svar på tråden app för att hitta kk
  • Anonym (Grymt)

Grymt hoppas appen är till Iphone......

• carlf
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-02-01 01:26:39 följande:
    Ska åka till malmö i början på april. Har hört att det finns en app där man kan sätta sig "tillgänglig" om man är sugen på sex o då kan andra som har samma program komma dit man själv är för lite äventyr. Någon som vet vad det är för app?
    Jag vill också veta mer om denna app;)
  • Anonym (kk!!)

efter ja blev lämnad av en tjej.ja insåg ju att sexet va en av orsakerna som va den största skammen ja oroat mig för under hela relationen.att se en brud ej kunna njuta.hur ska en som ja hitta en kk som orka hålla ut eller som vill ha mig till en kk.va tro ni chansen till å få de å funka

• Anonym (Vad skriver han?)
    Anonym (kk!!) skrev 2014-02-01 02:28:31 följande:

efter ja blev lämnad av en tjej.ja insåg ju att sexet va en av orsakerna som va den största skammen ja oroat mig för under hela relationen.att se en brud ej kunna njuta.hur ska en som ja hitta en kk som orka hålla ut eller som vill ha mig till en kk.va tro ni chansen till å få de å funka

Och hur skall någon fatta denna text utan vare sig punkt eller stor bokstav. Det ena hade räckt :).

Oläsbart!
  • Anonym (kk!!)
    Anonym (Vad skriver han?) skrev 2014-02-01 03:07:30 följande:
    Och hur skall någon fatta denna text utan vare sig punkt eller stor bokstav. Det ena hade räckt :).

Oläsbart!

ska man va så modig å tala om sina brister på å kunna hantera en tjej med samlags biten.de började komma onda aningar när hennes kompis (tjej) säger högt ja killar som ej klara av ett sex liv är inget å leva i lag med.redan från första gången kände ja skam å oro över å ej kunna duga till å ge sådant sex som hennes kompis få.att förstå när andra 17 åringa tjejer fått se henne njuta då känner man sig till en dålig älskare till er damer som gille sex.man skulle aldrig kunna finna en 3 kant som ja blev varsgod av hennes kompis om hur de skulle kännas om de kom ut bland min vänner att ja då skulle behöva en kille till hjälp i 3 kanten,medans  alla andra killar skulle välja å´ha de med 2 brudar.skulle hällre få komma ut bland hennes tjej kompisar än hos kill kompisarna
Svar på tråden app för att hitta kk