• Jossofräs

Bästa tatueraren i Stockholm?

Vilken är den bästa tatueraren i stockholm enligt dig?

• Svar på tråden Bästa tatueraren i Stockholm?
  • Apopan

Beror ju på vad en är ute efter för tatuering. Om en vill ha svartvitt och lite "feminint" så skulle jag gå till Annie Fundin, men så är det en gammal vän också :)

• korralin

Det beror ju HELT OCH HÅLLET på stil. Tänkte presentera några jag gillar men det handlar som sagt främst om vilken stil du vill ha. 

Skäggiga damen är ett gäng feminister som jag gärna skulle gå till baserat på deras värdegrunder. Det är varierande kvalitet beroende på artisten, men flera är grymma på mandala och dotwork.
    Finns i Bagarmossen. [FACEBOOK]

Salong Betong i Högdalen är kickassgrymma på svart-vitt i alla dess former. Lång väntetid pga: jävligt hypad salong. [FACEBOOK]

Sedan MÅSTE jag rekommendera en enskild tatuerare som far land och rike runt (nu senast har han varit ett par månader i Asien) och som gästar salonger i bl.a. Stockholm titt som tätt: Knibbe Pallius! 
    Hans hemmasalong ligger i Göteborg, men han är som sagt inte särskilt platsbunden. 
    Han är SÅ. DÖDLIGT. JÄVLA. GRYM på typ allt, men svart-vitt samt dotworks och mandalas är hans grej.
    Det är dock jäkligt svårt att få tid hos honom, alltså väntetiden kan vara aaaaslång, men det är SÅ värt det för han är så förbannat duktig. Han är lite kräsen med vad han gör dock, med allt rätt, men pitcha en idé och se om han nappar! Har du en idé han gillar brukar han se till att klämma in dig ganska snart ändå haha. [FACEBOOK] 

Svar på tråden Bästa tatueraren i Stockholm?