• studentbruttan29

Äter du brosk som Anna Anka gör?

Jag klarar INTE av det och kommer nog aldrig äta brosk. Det kanske är nyttigt men ljuder får mig att svimma nästan.

Äter du brosket som Anna Anka och isf varför/varför inte?

• Svar på tråden Äter du brosk som Anna Anka gör?
  • stingrocka

Japp!! Älskar det, speciellt grillad kyckling.. Min kära sambo sitter helst i ett annat rum när jag gör det.Glad

• Prutt

Haha, alltså den där scenen från hollywoodfruar (hette det så?) där hon sitter och äter brosk är bland det roligaste jag har sett. Det var ju flera år sedan det gick men jag börjar fortfarande skratta när jag tänker på hennes resonemang. "Hajar har brosk. Hajar får inte cancer. Så om jag äter brosk får jag inte cancer". Samtidigt känns det ju sorgligt att någon kan vara så korkad.

Jag äter självklart inte brosk!

• La Lola

Kolla ungefär 2.10 in i klippet...

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Aniiee
    Prutt skrev 2014-02-01 18:09:14 följande:
    Haha, alltså den där scenen från hollywoodfruar (hette det så?) där hon sitter och äter brosk är bland det roligaste jag har sett. Det var ju flera år sedan det gick men jag börjar fortfarande skratta när jag tänker på hennes resonemang. "Hajar har brosk. Hajar får inte cancer. Så om jag äter brosk får jag inte cancer". Samtidigt känns det ju sorgligt att någon kan vara så korkad.

Jag äter självklart inte brosk!
    Intelligent människa... Missade hon att människor också har brosk när hon läste biologi i mellanstadiet..... (för jag antar att hon har gått mellanstadiet....)
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • studentbruttan29
    stingrocka skrev 2014-02-01 18:02:17 följande:
    Japp!! Älskar det, speciellt grillad kyckling.. Min kära sambo sitter helst i ett annat rum när jag gör det.Glad
    Smakar brosk från grillad kyckling extra gott eller?
  • stingrocka
    studentbruttan29 skrev 2014-02-01 21:34:42 följande:
    Smakar brosk från grillad kyckling extra gott eller?
    Ha ha ha, ja jag inbillar mig det! Flört Sedan så tror jag varken det är onyttigt eller nyttigt, Anna Anka får stå för sina åsikter.. Jag däremot äter det enbarat för att jag tycker det är gott! Glad
  • Aniiee

Det enda brosket jag äter är det jag råkar få i mig från sidfläsk. Men det är av misstag mer än något annat. Kycklingbrosk.... inte så jag jagar rätt på det.... Har aldrig gillat Nankotsu, till exempel. Men andra gör ju det, så det går ju at äta.

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Carinasos

Japp älskar brosk från tex grillade revben!

klipps i mindre bitar och grillas en stund extra... njutning! :)

Svar på tråden Äter du brosk som Anna Anka gör?