• Tinglan1

Jag vill läsa bloggar

Har ni bloggar ni följer som är bra tipsa mig, helst vill jag läsa bloggar om vikt och hälsa men de flesta uppdaterar knappt så...tipsa mig gärna om sådana eller om andra som berör inget puttinutt familjebloggar där allt är rosaskimmer hela tiden, tipsa om sådana eller om ni driver en egen. Inga dagliga uppdateringar här!

• Svar på tråden Jag vill läsa bloggar
  • Tinglan1

Emmut dig brukar jag titta in hos men nu var det ett tag sen så tack för du påminde mig. FNULAN: vilka bra tips tack skall kolla in hos dig med och de du tipsar om

• Fnulan
    Tinglan1 skrev 2014-02-03 07:37:57 följande:
    Emmut dig brukar jag titta in hos men nu var det ett tag sen så tack för du påminde mig. FNULAN: vilka bra tips tack skall kolla in hos dig med och de du tipsar om
    Du är välkommen Tinglan =) Men bloggen är lite "tråkig" i helgen eftersom vi varit iväg. Annars brukar det mest vara humoristiska inlägg.
  • CarolaE

Roligt med nya bloggar att läsa! Här är min finlandssvenska blogg med ca 400 unika besökare om dagen. Skriver om graviditet, babyförberedelser, vikt, vardag, massa goda recept och massa annat roligt! BF 28.05.14 Kika gärna in! Http://carroekman.blogspot.fi :) uppdaterar minst 4 ggr per dag.

Svar på tråden Jag vill läsa bloggar