• Anonym (xx)

Squirt -hur vanlit är det?

Jag har hela mitt liv tyckt att den där "kissnödiga" känslan man får vid sex var obehaglig.

Nu har jag träffat en underbar man och han har hjälpt mig till att bara ge efter - och se, jag squirtar hur mycket som helst!!! :)

Hur vanligt är det? Och varför står det i alla böcker om den där "kissnödiga" känslan men ingen berättar att det är körtlarna som laddar upp och vill ejakulera?
  • Svar på tråden Squirt -hur vanlit är det?
  • Anonym (Miss)
    Anonym (va) skrev 2014-02-02 18:13:06 följande:
    Du menar hur vanliGt det är ? (stavning)....?? Eller menar du nåt annat med din stavning?

Åh vilken besserwisser, du vet mycket väl vad hon menar! TS det har hänt mig, tror inte det är så ovanligt.
  • Anonym (xx)

Hehe...tack för att jag nu också vet att det stavas vanliGt ;)

Enligt vissa kan alla kvinnor, men om man som jag inte från början visste vad det var och stänger av det, då kommer inget.

Det har blivit så att "vem ska sova på den blöta fläcken" har fått en helt annan innebörd - hela sängen blir blöt så vi får ligga på plastad frotte ;) Handdukar räcker inte till.

Min kille vet efter en månad precis vad han ska göra för att himlens portar ska öppna sig. Häftigt och jag älskar det! Han med!

Jag frågade min tonårsdotter i förbifarten om hon visste att det var så - och nej, det ingick inte i hennes kunskapsbas då.

• Anonym (va)

Du pratar med din tonårsdotter om dina perversa handlingar i sängen???

Högst olämpligt!

• La Lola
    Anonym (va) skrev 2014-02-02 19:34:02 följande:
    Du pratar med din tonårsdotter om dina perversa handlingar i sängen???

Högst olämpligt!
    Hur läste du nu?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (va)
    La Lola skrev 2014-02-02 19:38:11 följande:
    Hur läste du nu?

Sista raden i inlägg 4.....
  • La Lola
    Anonym (va) skrev 2014-02-02 20:09:14 följande:

Sista raden i inlägg 4.....
    Undrar återigen hur du får det till att hon skulle ha berättat om sitt sexliv? Som förövrigt inte är ett dugg perverst utifrån det hon skrivit här.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Squirt -hur vanlit är det?