• GretaF

Bokklubb 2014

Hade väl varit kul att starta en ny tråd för det nya året? Om det inte redan gjort dvs. Men skriv gärna tips om vilka böcker ni läser nu och vilka ni funderar på att läsa det här året. 

Och hur är det egentligen att läsa E-böcker? Har länge funderat på det, då det kan vara ett billigare alternativ samt så får man ju plats med en hel del i sin läsplatta eller dator. Någon som har erfarenheter? 

Just nu så läser jag En man som heter Ove. Verkar himla underhållande hittills. 

• Svar på tråden Bokklubb 2014
  • Empalempa
    GretaF skrev 2014-02-03 11:53:42 följande:
    Hade väl varit kul att starta en ny tråd för det nya året? Om det inte redan gjort dvs. Men skriv gärna tips om vilka böcker ni läser nu och vilka ni funderar på att läsa det här året. 

Och hur är det egentligen att läsa E-böcker? Har länge funderat på det, då det kan vara ett billigare alternativ samt så får man ju plats med en hel del i sin läsplatta eller dator. Någon som har erfarenheter? 

Just nu så läser jag En man som heter Ove. Verkar himla underhållande hittills. 
    Jag har länge funderat på att börja läsa mer E-böcker pga att det är mycket smidigare i läsplattor sen så är det ju så mycker mer miljövänligt också. Imorgon är det ju Bokrea så då tänkte jag köpa på mig en del böcker, bland annat den här: 

Har du läst den?
Svar på tråden Bokklubb 2014