• molie

tips på sköna mammabyxor?? som inte åker ner...

behöver tips på bra och sköna mammabyxor som INTE åker ner hela tiden, förra graviditeten var det jobbigt att ha så obekväma byxor. Är det någon som är nöjd med sina byxor och i såfall var har ni köpt dom???

• Svar på tråden tips på sköna mammabyxor?? som inte åker ner...
  • Sarah 28

Lindex har sköna mammajeans med trikå upptill. Annars rekommenderar jag starkt pojkvännens långkalsonger i storlek XXL. Dem lever jag i om dagarna. Ursköna!

• johandra

Rekomenderar oxålindex mammajeans, tycker dom e toppen..
    Har även ett par svart byxor därifrån som sitter under magen, men dom har en tendens att töja sig såköper du dom köp så dom sitter åt ordentligt...För efter nån timme e dom för stora annars..Men i övrigt e dom sköna..

annars köpte jag ett par svart brallor på logg på hm...det einga mammabyxor egentligen utan har hög mudd i midjan iaf..Dom e perfa! Kommer vara bra efter förlossningen oxå..

Lycka till o grattis till magen

• Mor i maj 06

sitter med ett par svarta av märket "valja" - sitter jätteskönt och faktiskt snygga också (passar in i "kostymklädsel") - jag arbetar inom finansbranschen och då faller mysbyxorna ganska rejält. Tyvärr har jag bara hittat dem i svart. På Mama Mia.

• Brittas mamma

Hej! Jag köpte två par mammajeans på HM med jättehög och lite stramare resår när jag var i början av graviditeten och de har jag kunnat ha ända fram till ca. v.32. Nu är ju allt helt kört och jag slafsar runt i ett par utslitna mjukisbyxor. Men fram till v. 32 var de där jeansen mina räddare!

• Millia

"mor i maj", kag har köpt byxor av märke valja i mörkbrunt från www.4mom.se
    Vet ju inte om det är samma modell, men de är jättesköna kostade 298:- =)

• Trolsi

Har köpt mjuka svarta mammamysbyxor på H&M. Passar också på jobbet. Ser snygga ut ändå. De bor jag i. Har ett par lite finare byxor fr Formes som är i stretch och ser ut som om man har kjol när man är minde, men kan dra upp över magen när man är större. Passar både till vardags och fest. Jag kan inte ha byxor som ska ge stöd under magen. Jag är så liten så de åker upp på magen och trycker.

• knyttetsmamma

Jag är KANONNÖJD med mina från KappAhl, 399 kr gav jag för dem och har kunnat ha dem hela grav. Går mest i mjukbyxor hemma men vägrar att gå ut i det. Dessa byxor är snyggare med lätt pressveck och har hög resår som är ställbar upptill, därav har det passat superbra sedan början av grav till nu i slutet!

• Naimiez

Kan ta ett par bilder på min hemmasydd om ni vill. Busenkelt!!!! Tag byxor, klippav linning ooch ner under magen. Köp resårtyg i tub på tygaffären. Nåla fast runt om. Sy. Sy en tunnel längst upp och trä i resårband. Supersköna

• Spinnaren

Jag har köpt min mammabyxor på Kappahl. De är supersköna och ganska snygga. Har pressveck, hällor och även resår man kan spänna med en knapp längst upp på mammamudden. De sitter skönt och jag har aldrig behövt använda skärp vilken är såå praktiskt om man behöver springa på toa mkt. Bara att dra upp och ner

• Viclar

Naimez: Klipper du av gylfen också? Lägg gärna in bilder i ditt galleri så att vi andra får se

Svar på tråden tips på sköna mammabyxor?? som inte åker ner...