• En himmelsk drog

Sibutramine & Fördelarna med det.

Jag har precis beställt hem ett lass med Sibutramine och är väl medveten om biverkningar och risker.

Det jag däremot är nyfiken på är vilka fördelar och resultat människor har fått av användning. Hur mycket gick du ner? Ändrade du din kost samtidigt? Började du motionera mer? Sååå.. finns det någon här på FL som tex har ätit Reductil, Slimex eller andra preparat med bra resultat? Har hört om människor som gått ner 3-7 kg/vecka vilket ibland kan låta som reklam för ett specifikt preparat. Men nyfiken som man är så! Jag förväntar mig det värsta, för då kan det inte bli annat än bra.

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Sibutramine & Fördelarna med det.
  • Assyria

Hej. Jag kör med reductil/sibutramine i kombination med bra kost och träning vilket har underlättat min viktnedgång avsevärt.
    Har under 2.5månad gått ner över 25kg och det var lättare än vad jag trodde. Sibutramine som är det verksamma ämnet dämpar aptiten och ökar energin i kroppen vilket gör att man förutom äter mindre också blir piggare. Kan vara lite besvärligt för vissa personer som kan ha svårt att sova om nätterna.
    Har man inga kända hjärtkärlsjukdomar och lider av för högt blodtryck så fungerar preparatet väldigt effektivt.
    Det man får komma ihåg är att dricka mycket vatten och röra på sig för bästa resultat.

• Assyria

Som svar på dina andra frågor så finns det många fejk preparat på marknaden. Men en del riktigt bra och det gäller att hitta rätt sort och pröva sig fram.

Slimex kapslarna som finns i många olika varianter och färger innehåller inte alltid sibutramine. Det gäller att hitta rätt sort slimex. En del som sålts och fortfarande säljs på svenska sidor *kända sidor* har fungerat väldigt dåligt och är verkningslösa idag. Anledningen är att sibutramine sedan det förbjöds år 2010 bytts ut mot KROM och säljs under slimex.
    Vill man få tag på riktiga effektiva så får man söka utomlands där preparaten fortfarande finns att tillgå.

• Lissen

Vart har ni beställt era tabletter? Eller får man kanske inte fråga sådant här:)?

• missswe

Jag vill också! Vart köper ni ifrån? jag hittar massa sidor, men vilka kan man lita på? :/

• Målsmans underskrift

Fördelalarna är att det är energihöjande, motiverande och aptitdämpande. Nackdelarna är att man känner sig rusig, det är olagligt och att man lika gärna kan ta amfetamin.

A change of speed, a change of style.
  • En himmelsk drog

Tack för svar. Har fått hem mina tabletter och de fungerar verkligen!

Svar på tråden Sibutramine & Fördelarna med det.