• Anonym (Tack!)

Presenttips till 25 årig sambo?

Min stora kärlek fyller 25 i mitten av mars och jag vill uppmärksamma honom på ett fint sätt. En resa hade varit optimalt men till saken hör den att vi i början av mars ska åka till NY och veckan efter hans födelsedag flyttar vi, så det finns inte pengar i överflöd. Men jag vill ge honom mer än en bok och ett par strumpor liksom... Någon som har en idé?

Har kikat runt lite inne på coolstuff, och de hade någon form av en egengjord tavla (man smörjer in sig och sen har sex på duken Tungan ute). Hade det varit kul eller är det bara äckligt? Jag kan inte bestämma mig, haha. Sen har jag också tänkt i banorna på att ge 25 mindre presenter, men då vill man samtidigt att de ska vara användbara saker och inte bara massa kraffs... Och hur ska man komma på 25 presenter, när jag inte ens kommer på en Skrattande.

Tacksam för hjälp och lite ideér!

• Svar på tråden Presenttips till 25 årig sambo?
  • Anonym (Fisk)

Köp en färsk fisk samma dag som han fyller och slå in den. Sen kan ni laga den tillsammans till en god middag

• zizuna

Min sambo fyller oxå 25 i mars men han fick redan sin present det blev en wii U sen på hans dag får det bli nått smått från barnen och tårta :)

• Anonym (Fisk)
    zizuna skrev 2014-02-04 21:32:51 följande:
    Min sambo fyller oxå 25 i mars men han fick redan sin present det blev en wii U sen på hans dag får det bli nått smått från barnen och tårta :)

Usch, ett tv spel. Du kommer ångra dig. Han kommer sitta som ett fån framför det och glömma bort dig
  • Anonym (Tack!)
    Anonym (Fisk) skrev 2014-02-04 21:34:23 följande:

Usch, ett tv spel. Du kommer ångra dig. Han kommer sitta som ett fån framför det och glömma bort dig
    Haha. Han är en tv-spels fantast men kör PS4. Men tack för tipset ändå!
  • Anonym (tjing)

Min sambo ska få en prenumeration på Illustrerad vetenskap. Han gillar tidningen men unnar sällan sig själv att köpa den i butiken. Sen ska vi åka bort en helg till våren till en stad som vi funderar på att flytta till men som han inte har någon vidare relation till. Hoppas att han blir glad :)

• PGA

Ge honom en Whisky. alla mäns favoritpresent.

Lagavulin 16 är ett bra val

• Anonym (hehe)

Wii u fick min man i julklapp, och en prenumeration på illustrerad vetenskap fick han förra året. Han gillar tidningen men köper den inte själv. De ligger fortfarande inplastade... ;) 

Jag behöver också tips :D 

• Anonym (tjing)
    Anonym (hehe) skrev 2014-02-04 23:21:23 följande:
    Wii u fick min man i julklapp, och en prenumeration på illustrerad vetenskap fick han förra året. Han gillar tidningen men köper den inte själv. De ligger fortfarande inplastade... ;) Jag behöver också tips :D 

Haha va?! Har han inte läst dom? Fan, jag som tänkte att det skulle vara en sån bra grej. Typiskt! :)
  • Anonym (E)

Mim fick ett graverat silverarmband i julklapp så nu när han fyller 26 i april funderar jag på att ge han en tatueringstid då han vill tatuera in vår bebis namn som kommer att födas nu i mars :)

Svar på tråden Presenttips till 25 årig sambo?