• Anonym (otrogna drömmar)

Drömmer att min sambo är otrogen flera gånger i veckan!

Hej allihopa.
    Jag har ett jättejobbigt problem, jag drömmer att min sambo är otrogen/är och flörtar med andra tjejer nästintill varje natt. 4 gånger i veckan ungefär.
    Det är störtjobbigt då han verkligen adrig skulle kunna va otrogen mot mig. Men jag undrar ju vad som är fel?? Kan man göra något så dessa drömmar försvinner? Har någon erfarenhet av detta som kan dela med sig? :(
    Verkligen superjobbigt att drömma sånna drömmar & när man vaknar blir man förvirrad och inte vet om det hänt eller ej första sekunderna..

• Svar på tråden Drömmer att min sambo är otrogen flera gånger i veckan!
  • Masken84

Såna drömmar Hade jag när jag var gravid! Det är sjukt jobbigt lider med dig! Jag vaknade och var sjukt sur på min sambo och mådde så dåligt och var ledsen även om det var en dröm! Helt sjukt!!!

• ApanApansson

Du är gravid Skrattande

Stupid is, as stupid does!

Neej... Tror inte jag är gravid då jag drömt såhär jättelänge!! Men ska ha mens denna vecka så lär väl märka då iallafall om jag är gravid!

Men masken84, eftersom du började drömma så när du var gravid, o när man är gravid kanske man känner sig stor och osexig osv.. Så kanske det sitter i självkänslan typ? Eller hur fin man känner sig? Kom på att det kanske var något sånt som låg bakom.

Vad tror ni?

• ApanApansson

Jag har också alltid drömt så när jag varit gravid men det är bara i början av graviditeten typ mellan v.5-10
    Men man kan ju såklart drömma så utan att vara gravid också, det kanske bara något du har i ditt "undermedvetna".

• Whitetrash86

Drömmar är ju oftast tagna från något i verkligheten. Kan vara så att du undermedvetet har en oro över hur det skulle vara om han var otrogen. (svårt att förklara bra)

Det du behöver göra är att lugna dig själv, finna en ro över denna biten och inte bara "jag vet att han aldrig skulle" Utan fixa självförtroendet du har över detta.

Annars är det typiskt gravid drömmar Glad Hade själv många sådana i början.

• Anonym (samma)

Brukar också ha såna drömmar när jag varit gravid.

Börjat drömma så igen, vet dock inte om jag är gravid nu ;)

• klaun

Min pojkvän är likadan, men han är inte gravid ;) han vet inte heller varför. Själv drömmer jag ofta att han sviker mig på andra sätt, exempelvis lämnar mig ensam på okända platser eller helt enkelt väljer vänner före mig. Vi antar att det är våra rädslor som styr drömmarna, han har blivit bedragen förr och jag har blivit inte blivit prioriterad av mitt ex. Vi vill också slippa dessa drömmar, men har ännu inte lyckats tyvärr!

Åh, jasså vad många som drömt så vid graviditet!! Trodde jag var gravid verkligen förra månaden men fick mens då, och då försvann alla tankar på att jag var gravid bort. Kan man vara gravid trots att man fick mens fjärde veckan?.. Isåfall är jag i typ.. Åttonde veckan nu, haha! :o

Men jag har faktiskt ingen aning. Jag pratar jätte mycket om honom om dessa drömmar jag har, och jag i mitt undermedvetna vet verkligen att han inte skulle kunna va otrogen eller ens göra något med en annan tjej så förstår inte varför jag drömmer såhär? Ååh!

Anonym (otrogna drömmar) skrev 2014-02-04 23:12:04 följande:
    Jag pratar jätte mycket om honom om dessa drömmar jag har,

Det ska stå att jag pratar MED honom om drömmarna, inte om, haha!
  • Anonym (det är enkelt)

Du måste återerövra honom, han måste återfå dig, ni måste hitta tillbaka till varandra. Ta på dig en riktig snygg klänning, sminka dig vackert, fixa till håret, gå ut någonstans trevligt och låt din sambo möta upp dig där, ta en drink eller två, gå till en fin restaurang i närheten och ät en riktigt god middag, dansa några gånger under kvällen och gå därefter till en hotell, ta en dusch, ge varandra lång härlig helkroppsmassage (ja, eller så får han ge dig det :P) m väldoftande massageolja, passa på att smeka och t o m onanera och slicka varandra, ha härlig sex (du med ögonbindel på), skeda och gosa och somna sedan in utmattade och glada och trygga i vetskapen om att ni älskar och åtrår varandra. Om de där jobbiga drömmarna osv fortfarande tränger sig in då och då påminn dig själv om att det fortfarande är du som äger hans kuk, och det han gör i de drömmarna är på ditt uppdrag (raggar upp oskyldiga sexleksaker åt er båda).

Vilket mysigt förslag du hade där! Men helt ärligt så är typ våran vardag sådär, jag fixar mig och klär mig väldigt noggrant då det är mitt intresse i princip. & vi har sex ofta. Visar uppskattning & masserar och kliar varandra osv.. så jag tror verkligen inte det är någonting där som saknas!

Får helt enkelt vänta & se om jag är gravid kanske...

• Masken84

Jag drömde det sent i graviditeten eller det började väl efter v 25 när jag började känna mig stor och klumpig osexig. Så har det varit med båda barnen :) men jag litar på min sambo till 200% och han skulle aldrig vara otrogen :)

Är ej gravid! Fick mens idag.

• Anonym (hm)

Jag har också såna drömmar, vaknar varje gång och är superarg på sambon! Haha :p 
    Det betyder väl bara att du älskar honom och är rädd att förlora honom. 
    Jag vet också med säkerhet att min sambo aldrig skulle vara otrogen.
    Kanske sviter efter ett tidigare förhållande där otrohet skedde?

Ja jag tror det är att jag är otroligt rädd att just det i drömmarna skulle hända i verkligheten, för han är det bästa jag har.

Han är min första någonsin, jag var bara 14 år när jag lärde känna honom och vart kär, han var 15. Då hade vi distansförhållande i ett och ett halvt år, sen flyttade han till mig i en lägenhet, och nu är jag 17 och han snart 18 :)

• FireLady

Drömde sådant ofta när jag var yngre, är svartsjukt lagd av mig och då kunde jag inte kontrollera svartsjukan så den åt även upp min undermedvetna. Drömmarna försvann när jag lade band på svartsjukan.

Instagram f_lady
Svar på tråden Drömmer att min sambo är otrogen flera gånger i veckan!