• Milia02

clearblue digital......hur säkra?

Gjorde ett test den 29e på 5 timmar hållet kiss. Då visade det 2-3 veckor. Gjorde om det idag . En vecka senare. Med 5 timmar hållet kiss. Och det visade 2-3 veckor.. Borde jag vara orolig? Eller kan d bli så? Har det stannat av? Har haft några jättesmå blödningar endast på morgonen.. men inte mycket blod och ingen smärta.

• Svar på tråden clearblue digital......hur säkra?
  • Pandamamma79

Tror inte att de testen är så hemsk exakta så att du behöver oroa dig. Jag tycker mest att du inte behöver testa mer.

Den där veckoindikatorn har då aldrig stämt på mig och sen har jag blivit tillbakaflyttad ca två veckor båda graviditeterna.

• Milia02

Hade inte tänkt testa igen egentligen. .. men håller att bli lite knäpp.. ska på vul den 14e

• ylva12

Hej, jag har samma problem. Testade positivt 1-2 veckor BIM -4. Gjorde ett nytt test i tisdags kväll 5+6 och hade hoppats få se 3+ men visade 2-3veckor. Testade igen i morse, 6+1 men visar fortfarande 2-3 veckor. Är nu mycket orolig men har bestämt mig att vänta tills nästa vecka för att testa igen. Har inte VUL förrän 27/2. Ångrar nu lite att jag testade igen, men samtidigt vill jag vara lite förberedd om vi inte ser något hjärta på VUL.

Lycka till på ditt VUL TS, och berätta gärna hur det gick.

• Mammamiao

Jag hade 1-2 på kvällen igår och 2-3 imorse. Fick mens 19/12... jag kan väl inte blivit gravid innan mensen? Så att den var en nidblödning?

• Alvina

Du var kanske i vecka 2 första gången du testade och andra gången du testade (veckan efter) var du i vecka 3.

• Mammamiao
    Alvina skrev 2017-01-22 00:13:15 följande:

Du var kanske i vecka 2 första gången du testade och andra gången du testade (veckan efter) var du i vecka 3.

Jag skrev i en gammal tråd med hopp om svar som jag fick :) men testade mig dagen efter 1-2 veckor.. Men man kan väl inte ha fel på 2-3 veckor och 3+?
Svar på tråden clearblue digital......hur säkra?