• Riktigragger

Bröllopsmarsch..

Halloj alla!

Tänkte höra med er som haft "udda" låtar till er eller kanske en kompis bröllopsmarsch. Vill alltså inte ha något tradiotionellt bröllop utan vill kunna bestämma låtar som ska spelas/sjungas under vår ceremoni.

Några förslag på bröllopslåtar att gå in och ut till? 

• Svar på tråden Bröllopsmarsch..
  • Tesselajnen

Om du ska ha en annorlunda låt så tycker jag att det ska vara något som representerar dig och din respektive. Dvs en låt som är NI och inte bara "en annorlunda låt".

Så har ni en låt eller flera som speglar er och ert förhållande eller er och er personlighet? Ta den/dem i såna fall! :)

• LadyTeague

Vi gick in till you got the silver och ut till shine a light med rolling stones. De spelades på orgel och var utan sång, så det lät ändå ganska kyrkligt.
    Vi hade även några psalmer under vigseln.

Att dölja ett fel med en lögn är att ersätta en fläck med ett hål
  • Riktigragger

Har en massa som passar oss och det är så svårt att välja, sen tror jag inte alla kanske uppskattar vår musik så tänker på andra också.

Sen de låtar vi tycker passar speglar vår typ av humor/charm är bara sånna låtar som vi förstår och då blir det kanske ingen direkt stämning för alla..  Sen den vi skulle vilja ha är så snabb, kanske någon kan spela den i ett annat tempo..?

• Erizajo

Jag spelade en skiva med Elton Johns can you feel the love tonight på panflöjt :)

• Lindsey Egot the only one

Min dröm var att få gå in till Star Wars! Den är pampig.

• Mli 014

Vår bröllopsmarsch var en folklåt med ett spelmanslag, det passade oss ^^

• Duckan

Lindsey.., störtcoolt! Om jag gifter om mig snor jag den idén rakt av .
    Ts, spelar mindre roll om era gäster inte gillar ingångsmusiken. Om den ska vara annorlunda, ska den spegla er två tycker jag.

Svar på tråden Bröllopsmarsch..