• Äldre 6 Feb 16:18
    1353 visningar
    2 svar
    2
    1353

    coola göteborgsmorsor sökes

    Tja är en glad och sjukt social tjej som fyller erhm....trettio (!?) iår:) Jag har två fantastiska pojkar födda -10 o -11 på deltid och flyttar till Partille i April. Söker mammor som liksom jag är aktiva och vill hitta på saker både med och utan barn. Finner det svårt att skaffa nya vänner i min ålder och tänkte kolla läget här :) Skriv!

  • Svar på tråden coola göteborgsmorsor sökes
  • Äldre 11 Feb 16:20
    #1

    Hej! Om jag är så cool vet jag inte men jag är pigg och glad och gillar att hitta på aktiviteter . Jag är föräldraledig med vårt första barn som är ett år och så väntar jag vårt nästa som är beräknat att födas i mitten på juli. Vi bor i Kviberg. Jag har tidigare levt ett väldigt aktivt liv men det har inte varit så mycket med det, det senaste året. Jag tycker om att träna men nu när kroppen är tung så blir det mest promenader och simning. I övrigt så tycker jag om att shoppa, gå på olika evenemang som konserter, teater, bio etc och gärna ta en kaffe och/eller en go middag ute. Vad har du för intressen?

  • Äldre 16 Feb 19:40
    #2

    Hej! Inte cool just nu kanske men kan bli! Gått in alldeles för mycket i mammarollen första 1,5året så nu när han går på dagis 25h/v så försöker jag hittat tillbaka till mig själv genom att umgås med härliga människor och göra roliga saker! Jag bor i Kortedala, gillar att röra på mig och hitta på saker, men även shopping och fika går bra!
    Just ja är 26år och eftersom jag inte har något jobb för tillfället så har jag en hel del fritid! :)

Svar på tråden coola göteborgsmorsor sökes