• Anonym (Kvinna 26)

Hjälp att hitta rätt BH i Stockholm? Bra butik?

Jag har inte så jättestora bröst men jag finner aldrig någon bra BH som passar. Har haft EN men nu har bygeln gått av och kommit fram och sticker mig så nu kan jag inte ha den längre.

SkämsJag skäms lite över min lite överviktiga kropp och skulle vilja komma till någon BRA och VÄNLIG själ som kan hjälpa mig att hitta BH.
    Har inte riktigt gjort det förut och är ganska obekväm med att visa mig i underkläder för folk, men jag skulle verkligen behöva hjälp att hitta min perfekta BH!!!

Någon som har tips på var man kan gå här i Stockholm och få underbar service i BH-djungeln?! Solig

• Svar på tråden Hjälp att hitta rätt BH i Stockholm? Bra butik?
  • minst

Kan rekommendera Gustav Melbin somligger på Västerlånggatan i Gamla Stan. Tror de har en filial på Mariatorget också. Proffsig personal som har sett allt så man behöver inte känna sig dum. Går nöjd därifrån varje gång. det är lite dyrare men jag betalar gärna för proffsigt bemötande och en bh som får mig att känna mig snygg!

• Anonym (Kvinna 26)
    minst skrev 2014-02-07 00:02:11 följande:
    Kan rekommendera Gustav Melbin somligger på Västerlånggatan i Gamla Stan. Tror de har en filial på Mariatorget också. Proffsig personal som har sett allt så man behöver inte känna sig dum. Går nöjd därifrån varje gång. det är lite dyrare men jag betalar gärna för proffsigt bemötande och en bh som får mig att känna mig snygg!

Tack för tipset!!! Ska kolla upp det!

Jag kan också tänka mig att lägga extra pengar på iaf EN bh som passar och att man får hjälp!

• Anonym (Lingerie)

Fråga efter Gitte eller Theresa på Åhléns City Plan fyra så får du fantastisk hjälp. Alla som jobbar där är kunniga och hjälpsamma men dessa kvinnor är nåt extra, man blir alltid så glad! Fina rymliga provrum med telefon så man kan ringa personen när man vill ha hjälp.

• Anonym (Kvinna 26)
    Anonym (Lingerie) skrev 2014-02-07 00:37:12 följande:
    Fråga efter Gitte eller Theresa på Åhléns City Plan fyra så får du fantastisk hjälp. Alla som jobbar där är kunniga och hjälpsamma men dessa kvinnor är nåt extra, man blir alltid så glad! Fina rymliga provrum med telefon så man kan ringa personen när man vill ha hjälp.

Oj, rack person-tips! Tack :D
  • Anonym (Kvinna 26)
    Anonym (Lingerie) skrev 2014-02-07 00:37:12 följande:

Är det enbart Åhlens-märken eller är det andra märken också?
  • Anonym (Lingerie)
    Anonym (Kvinna 26) skrev 2014-02-07 00:55:17 följande:

Är det enbart Åhlens-märken eller är det andra märken också?
    De har massa märken! Bland annat: Triumph, Wonderbra, Chantelle, Passionata, Evollove, Calvin Klein, Esprit, Stella McCartney, Elle Macpherson, Hanky Panky, Abecita, DKNY, Maidenform m.fl!

City-varuhusen har fler externa märken än de små varuhusen som oftast endast har deras egna märke och Esprit ibland.
  • Pikku Enkeli
    Anonym (Lingerie) skrev 2014-02-07 12:25:55 följande:
    De har massa märken! Bland annat: Triumph, Wonderbra, Chantelle, Passionata, Evollove, Calvin Klein, Esprit, Stella McCartney, Elle Macpherson, Hanky Panky, Abecita, DKNY, Maidenform m.fl!

City-varuhusen har fler externa märken än de små varuhusen som oftast endast har deras egna märke och Esprit ibland.
    Om du kollar på Åhléns (eller nåt annat ställe med Triumph), fråga om de har Triumph Urban Minimizer, jag ÄLSKAR den bh'n.
    It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
Svar på tråden Hjälp att hitta rätt BH i Stockholm? Bra butik?