Tre månader senare o sorgen är ännu SÅ stor
För tre månade sedan råkade vi ut för en missed abortion:( I vecka fem fick jag en liten blödning och fick ett vul och de såg då två småttingar varav den enas hjärta redan slog. V 7 fick vi se dem igen och det såg bra ut men de dog troligen strax därefter. I v9 var vi på återbesök och då föll världen samman. Blev behandlad med Cytotek och de sa att jag skulle kunna blöda i upp till 4 veckor. Slutade inte blöda förrän efter 7 veckor, hur tar man tag i sig själv när man blir påmind varje gång man går på toaletten. Jag ville bli skrapad men de sa att naturen får ha sin gång. Nu har det snart gått tre månader och ingen ny bebis på gång. Jag vet att det kan ta tid men jag får sånna panikkänslor och ibland så känns det som att det var min enda chans och att det aldrig kommer gå bra. Det är så svårt att prata om det med andra och jag vill inte älta mer med min älskade sambo. Hur har ni andra tagit tag i er själva? Är det normalt att känna sig bitter mot andra gravida? Jag vill inte va missunnsam mot dem och skäms för att jag blir så avundsjuk. Jag har väntat på att få bli gravid i 4 år och längtan och sorgen tär:( så tacksam om någon har några kloka råd