• vax83

    BF Augusti i falun?

    Någon från Falun som har BF i Augusti? Vore kul att dela funderingar och kanske intressen =)

  • Svar på tråden BF Augusti i falun?
  • miimma

    Jag har BF den 4 augusti och bor i falun =) RUL den 13 mars så kanske blir flyttad då.


    It's a child, not a choice <3
  • HonUtanNamn
    grata skrev 2014-05-03 10:37:25 följande:
    För mig är det första barnet
    Så roligt.:D Har din graviditet vart bra? Hur gammal är du?:)
  • grata

    Har inte haft några problem alls hittills. Så skönt, för jag har hört hur i stort sett alla jag känner som har barn klaga över problemen de haft. Du då? 
    Jag är förresten 37...

  • HonUtanNamn
    grata skrev 2014-05-03 21:28:08 följande:
    Har inte haft några problem alls hittills. Så skönt, för jag har hört hur i stort sett alla jag känner som har barn klaga över problemen de haft. Du då? 
    Jag är förresten 37...
    Jag har haft det bra. Mådde illa i tre veckor men det gick över. Inga kramper ännu och håller tummarna för att slippa det ett tag till.:)
    Många i min närhet har haft foglossningar eller varit bosatta på toaletten. Vilken tur vi har haft. :)
  • miimma

    Det är mitt andra barn (pappans tredje dotter), våran första dotter blev två nu i mars och lillasyster beräknas komma den 12 augusti =) Är särbo med barnens pappa och jag bor i herrhagen. 


    It's a child, not a choice <3
  • grata

    Har du gått föräldrautbildning än? Började idag för mig, lite läskigt för allt med förlossning blev helt plötsligt så verkligt...

  • HonUtanNamn
    grata skrev 2014-05-12 20:31:41 följande:
    Har du gått föräldrautbildning än? Började idag för mig, lite läskigt för allt med förlossning blev helt plötsligt så verkligt...
    Nej, jag har inte det ännu. Tror det dröjer ett tag till för mig. Har BF i slutet av augusti. Vad gick ni igenom för något? Känner mig redan sååå nervös inför förlossningen.
  • grata

    Det var förlossningens olika faser, komplikationer som kan uppstå och vad det finns för smärtstillande. Och så ska vi gå igenom amning och lite om vad som händer när vi kommit hem, vad vi bör tänka på med barnet då.

    Är också nervös, men det är ju lite sent att backa ur nu Glad

Svar på tråden BF Augusti i falun?