• Anonym (litteratur)

Erotisk litteratur

Vi försöker tillföra lite nytt i sexlivet hemma och ett steg har varit högläsning ur en bok med erotiska noveller. Vilket skulle kunna vara hur mysigt som helst om man bara kunde hitta en vettig bok...

Jag är inte intresserad av att läsa om gamla tanter och gubbar som på sin 25-åriga bröllopsdag åker på sexresa.

Det får gärna vara lite mer i vår ålder, dvs par i 23-45 årsålder som det handlar om. Eller ännu bättre, man vet inte alls vilken ålder det rör sig om.

Jag vill inte läsa om par som får till det i tunnelbanans rusningstrafik då tåget har elavbrott och att det sedan visar sig vara någon annan de fått till det med och inte den respektive de trodde och som de stod brevid. Sorry men bleh.

Så har ni några tips om mer ”anonyma” böcker/noveller (gärna e-böcker) som är erotiska och spännande  utan att vara grova och osmakliga. (Begär jag för mycket nu…?)

• Svar på tråden Erotisk litteratur
  • Anonym (x)

jag skriver såna noveller Flört Har inte gett ut dem men funderar på det. Skriver sånt jag gillar själv (är 40+) och personerna är alltid bara "han och "hon" så man kan fantisera själv vilken ålder de ska vara osv. De är oftast skrivna med en tjej som huvudperson. 

Vill du kanske läsa en och se om det är nåt för dig/er? 

• Bitchos

Just nu läser jag Anne Rice - The claimng of sleeping beauy vilken passar din beskrivning. Dock är den på engelska.

• Anonym (Vinnie)

Som sagt ovan. Läser ni på engelska?

I så fall har författaren bakom quickienewyork.com/ gett ut eböcker. Riktigt bra.

• Anonym (litteratur)

Tack för tipsen! Jag ska kika på era förslag!

x: Jag läser gärna en, har du någon websida eller mail jag kan kontakta dig via?

• Anonym (x)
    Anonym (litteratur) skrev 2014-02-07 15:51:04 följande:
    Tack för tipsen! Jag ska kika på era förslag!

x: Jag läser gärna en, har du någon websida eller mail jag kan kontakta dig via?
    skriv till mig så kan vi snackas där Glad

lenaleva@hotmail.se
  • Anonym (litteratur)

Sådär, en e-bok nedladdad och mail skickat till lena!

Tack igen!

• Anonym (gillar)

läser också gärna erotisk litteratur eller sexnoveller. tror ingen som känner mig skulle ana vad jag läser och går igång på för sorts fantasier haha.

vad skriver du för sorts noveller anonym (x)? snällt och vackert eller åt det grova hållet?
    publicerar du nånstans?

• Kattpappa08
    superf skrev 2014-02-09 17:29:46 följande:
    Kan tipsa om både litteratur och bra DVD-filmer. swedishsin.se/underhallning/media/

Sedan beror det ju lite på inriktning. Har läst lite av Anais Nins och bdsm-romanen "historien om O". Annars är sidan sexnoveller.se väldigt bra
    Jag såg att det också finns sexspel på den sidan. Någon som har testat någon av dom?
  • SkönLäsning

Jag älskar Wictoria Wica-serien.

Finns som e-böcker eller riktiga böcker på Adlibris. 

Kolla Fyra Flickors Midsommar, den handlar om fyra unga tjejer som väljer varsin grabb att ha trevlig sex med på en skön midsommarfest.

Eller Blommorna i Trägården Bredvid, den handlar om hur man gör en schyst avsugning.

• Anonym (Fanfiction)

Jag måste tipsa om fanfiction. Det är som det låter - fans som skriver om personer/karaktärer de gillar. (50 shades of gray var en Twiligt-fanfiction från början).

Man kan råka på helt värdelösa fics, skrivna av 12-åringar och man får ta fram skämskudde , men man kan även hitta helt fantastiska verk, och jävlar vad de påverkar en! Drömmer

archiveofourown.org/ är en bra sida. Som sagt, det handlar ju om karaktärer i filmer, böcker och så och det känns ju lite konstigt i början... ännu konstigare känns det om man väljer att läsa om människor som faktiskt existerar på riktigt, typ artister. Men man kommer över det!

Eller bara googla - någon person, eller något par i en serie eller så som ni gillar, och skriv fanfiction, och se vad ni får för resultat. Och som sagt - Archive of our own är bra skit! Solig

• Sotran

Jag och min sambo köpte en drös böcker via internet. Var intresserade av kortare noveller och det fanns en del att välja på. Köpte våra här... http://www.lyxigasexleksaker.se/erotiska_noveller/
    Tycker det mest fanns noveller online, dvs bloggar och dylikt där folk "skriver av sig", vi var ute efter bokform och inte allt för sugna att gå till en bokhandel och handla. :)

• meadows

Jag tände på Frank Harris "Mitt liv i lust" när jag var yngre.

• nadiena

Du som vill ha förslag på schyssta erotikböcker om är intressanta! Här är en nyutkommen:
    "En erotiskresa med Petter Nickls" - Tro det om du vill!
    Den pocketen är suverän!

• systerjohanna

Nu är det här inte en erotisk bok eller annat, men jag kan annars rekommendera www.snuskisar.se om ni vill läsa kortare noveller på en läsplatta (tror dem flesta är runt 1500 ord eller så, så det är lagom långt). Finns en liten blandning av åldrar på karaktärerna i novellerna.

Svar på tråden Erotisk litteratur