Är det bara jag som har problem med företaget Norstat??
Jag gillar undersökningar och gick med i internetpanel i företaget Norstat.
Sedan började terroriseringen. Deras dialer kunde ringa upp mig som mest vid ett tillfälle 4-5 gånger i timmen och när man svarade så var det ingen där. Oftast var det bara 1-2 ggr/dag, någon gång här och där.
Till slut så lade jag inte på utan skrev upp numret och ringde tillbaka och blev EXTREMT illa bemött av en kille på kundtjänst. Bl a sa han att det var bara att svara nej när man svarade och det var någon där och när jag då förklararde för honom att det var ALDRIG "någon där" så skulle jag lugna ner mig och så till slut lade han på när jag försökte förklara hur det var här hemma.
Ringde då upp en projektledare och blev bättre bemött och blev avskriven från deras listor.
Trodde jag....
De har ringt ytterligare 3 gånger och ikväll blev jag lovad för 5:e gången att jag inte skulle bli besvärad nåt mer...
Nästa gång kommer jag anmäla dem till konsumentverket eller vart det nu är! Nu är jag fullständig pissetrött på dem!!!
Är det bara jag som blir terroriserad?! Har jag sådan otur eller är de efterhängsna??