Initiativlös miffo till make som luras om förändringar. GRRR
Min make är och har de senaste åren varit ett initiativlöst miffo. Det är så fruktansvärt frustrerande att vara den som kommer med alla ideer och är den som ser till sedan att ideerna fullföljs. Man får påminna och dra ut honom från tv-helvete!! Och män som säger att kvinnor förändras! ha! Bullshit! Man går från att ha haft den mest levnadsglada initiativrika man jag någonsin mött till att bli en död sill. Någon som ger allt på jobbet och i sociala situationer men är så jäkla tråkig annars. Men när jag väl dragit ut fanskapet på något så har vi jätteroligt eller mysigt. Vi är de själsfränder som vi alltid varit. Men som sagt när det gäller att ta initiativ med mej så är det dött. När det gäller att ha sex så är det enbart om han ligger å blir kåt framåt 23 å jag ligger där i bh med toffs på huvudet och osminkad. Så oromantiskt. Visst, kvällsknull är jag helt för enligt god rutin men vafan man kan väl gå utanför fyrkanten någon gång. Jag kan köpa sexiga underkläder, bjuda på date eller what ever, men han tar inget initiativ om jag inte gör det. Har pratat om detta massor på olika vi men det blir inte bättre, vad gör man lixom?? Jag älskar honom vansinnigt mycket.